Gamle Spillegal

Kilik

Lokal moderator
Kom tilfeldigvis over dette...

Gamle Spillegal !

Dette er fra 4.april 2001, noen måneder etter at jeg ble medlem av Spillegal-forumet så vidt jeg husker...

Dette bør vel gi en del SG-veteraner noen nostalgiske minner. En tid med fanboyisme og krangling også på undertegnede.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

*felle en tåre*

Men det irriterer meg at man ikke kan gå inn og lese postene. Det hadde vært jævlig morro om det hadde fungert. På den fra 2001 kan man sjekke topiene, men det er alt. :(

D

Doctor Downs

Gjest
Tror det der var rett før jeg entra som "erlendsp". Husker godt jeg var en skikkelig kukk på den tida.

Edit: Jo, jeg ble medlem den følgende sommeren. Satt på hytta i dårlig vær og spillte Half-Life hvis jeg ikke husker feil, da jeg kom over en søt blå side hvor jeg ble lovt hjelp til alle mine problemer.

oma

Village Drunk
jeg vil være sjefsgal! hva skjedde med de kule avatarnavnene?

Nabbe

Har fin hatt.
Fire år... jesus.

Hadde rundt førti innlegg på den tida. Hum.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

Det er nesten så jeg savner alt styret rundt Multimedia Import.

Er det noe som har oversikt over hva Hilt driver med i dag? Sikkert noe snusk :)

Lodin

Der Waaaah
Ankesaken for hele den bedragerifadesen er ennå ikke dukka opp så han soner ihvertfall ikke. Får håpe det skjer noe der snart og de putter ham inn.

Jeg husker det så jævlig godt; satt med et 56k modem, kalte meg Dr.cube og spredde masse dritt om at Zelda ikke ville bli cel-shadet. Var rett og slett en ufordragelig liten lodott. Godt at folka her inne satt meg på plass :)

"Bompipreik" :D

Ho_wa_rang reporting in, i en liten periode trodde noen at jeg var Hilt å drev å spammet meg på PM :svette: Husker Kanon sine flasher som handlet om det spillegale livet :tommelopp: foresten hvor har det blitt av han :ler:

og for å glemme min lille fetish for Chuck Norris =D

spillegal.com we miss u :(

hva faen var navnet på han som hadde jævlig peil på alt tekkninsk rundt spillekonsoller og fighting spill, han truet med å slutte på forumet og skulle ha en mod til å slette kontoen hans og det ble sikkelig

drama

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
:ler: Mulig det er fordi jeg er trøtt, men den siste setningen der var morsom. :tommelopp:

EDIT: Men det jeg skulle spørre om: De som drev Spillegal på den tiden, har de forsvunnet eller er de her fortsatt med andre nick? :confused:

osCar
foX
børre
bendik
halvard
VertigoD

Opprinnelig skrevet av Houseman@04.08.2005, 04.03
:ler: Mulig det er fordi jeg er trøtt, men den siste setningen der var morsom.  :tommelopp:

EDIT: Men det jeg skulle spørre om: De som drev Spillegal på den tiden, har de forsvunnet eller er de her fortsatt med andre nick?  :confused:

osCar
foX
børre
bendik
halvard
VertigoD
247918​
Siden de stort sett er bekjente av kanon, og ikke übernerder som oss (dere), tviler jeg egentlig på det. En av dem ble dratt over til Games.no etterhvert; lurer på om det ikke var VertigoD. Lars var med veldig lenge og gjorde mye, men når han spiller på Vålerenga, sier det kanskje litt om typene - spilling til langt på natt og blodige PS-tomler var ikke helt vår stil.

Men sjefsgal blir du aldri, oma!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De er ikke hardcore, med andre ord. :djevel:

For øvrig kan man sikkert spille på Vålerenga og samtidig besøke SG 4-5 ganger om dagen. Nei, forresten. :ler:

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av ak74u@04.08.2005, 02.50
hva faen var navnet på han som hadde jævlig peil på alt tekkninsk rundt spillekonsoller og fighting spill, han truet med å slutte på forumet og skulle ha en mod til å slette kontoen hans og det ble sikkelig drama
Tipper du tenker på "Jin" eller "N/A Deleted" som han kalte seg senere. En herlig arrogant fyr som var ekspert på det meste. En høyt betalt IT-konsulent i følge ham selv. Husker blant annet at han spoilet hele MGS2 før det hadde kommet ut i Norge.

MGS2 fadesen ja he he, Hilt ble busta for å drive underground reklame av sidene sine på hw.no nettverkets sitt forum :D

Opprinnelig skrevet av Kilik+04.08.2005, 09.52-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@04.08.2005, 02.50
hva faen var navnet på han som hadde jævlig peil på alt tekkninsk rundt spillekonsoller og fighting spill, han truet med å slutte på forumet og skulle ha en mod til å slette kontoen hans og det ble sikkelig drama
Tipper du tenker på "Jin" eller "N/A Deleted" som han kalte seg senere. En herlig arrogant fyr som var ekspert på det meste. En høyt betalt IT-konsulent i følge ham selv. Husker blant annet at han spoilet hele MGS2 før det hadde kommet ut i Norge.
247945​
[/b]
Artig skrue. Får selv Shadar til å virke ydmyk. :p

huff den intelektuelle tøsen der, hadde Mao fortsatt vært i live ville den kontrarevolusjonære rotta der vært ute på landsbygda og dyrket ris :p

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hoho Vivi Orniter reporting.

Var mye mer aktiv gjennom den blå og etterhvert den beige perioden enn det jeg er nå. Men desverre har spillinteressen frafalt så det får bli med det. Tror jeg var SG´s første moderator, hatet og elsket, måtte skrive mail til truls og stæsj, trodde faktisk truls var 27, helt til jeg møtte han.

Tvitvi fin tid, men savner ikke akkuratt å sitte foran data dagen lang.
Men så gjør jeg det nå også, bare jeg får betalt for det.

Husker N/A truet med å sende vietnameser klikken på truls

Og hvem husker vel ikke når vietnameser fjortissene invaderte SG? Hva het han igjen...? Uforglemmelig og ergelig at man ikke husker det.

Jaja.