Gamle Spillegal

#42
:ler:

*notere*

"Shigsy feiler."
 
#44
Opprinnelig skrevet av Kaligula@05.08.2005, 01.16
Tror jeg var SG´s første moderator, hatet og elsket, måtte skrive mail til truls og stæsj, trodde faktisk truls var 27, helt til jeg møtte han.
248202​
Tror kanskje du var den første globale moderatoren, men såvidt jeg husker var jeg lokal moderator før deg.
 
#45
Opprinnelig skrevet av Shigsy@06.08.2005, 15.36
WTF?
248556​
Jeg bare spøker med deg, vennen. :D
 
#47
Åh. Nå savner jeg virkelig gamle Spillegal. Det var så herlig fantastisk rundt den tiden. Alle kranglene, nedrakking på medlemmene fra Trøls sin side, Bebi Vegeta & Co. som spammet som ville aper. En stemning som sansynligvis aldri vil komme tilbake. Husker også de ville kranglene som Jin_ var blandet oppi.

Koselige stunder. :forelsket:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#48
Opprinnelig skrevet av Epzilon@05.08.2005, 16.54
N/A Deleted spoila 24 sesong 1 ang. at Nina var muldvarpen. Den knølen! Måtte han _aldri_ retunere til foraet, noensinne.
248364​
Og nå gjorde du det for meg, din arhghhhh... tenk deg litt om.
 
#49
Vel jeg klikket meg inn på den blå hvite websida en gang i januar-februar 2002, med tanke på var noe med at jeg var GTA3 gal da. Jeg hadde ingen ps2 og den hadde kommet/skulle komme til pc. Jeg var ikke den store piratmannen på spill da, selvom jeg hadde hatt noen år med kazaa med meg. Leste litt så klikka jeg meg ut igjen, men da var jeg BARE i XBOX forumet. Den skulle jo ha lansering og var den konsollen jeg skulle ha. Så gikk det en stund og jeg kom igjen som "Non-registered" aka Gjest. Og etter å ha lest Xbox forumet var jeg gone igjen. Husker spessielt at jeg la merke til nyheten om at spillegal skulle relanseres som hadde stått der i evighet. Men til slutt i August (?) så relanserte de SG. Da var den den grå verisjonen. Da tok jeg meg å registerte meg med nicet [SENSURERT av en Moderator]. Da var det vanking på SG 24/7. Leste i de fleste sekskjonene utennom de andre konsollenes. Ikke hadde jeg noe kontkat av personer, men jeg synes det var veldig morsomt å få med seg N/A krangelen. Og må si jeg tok siden hans. Det var den tiden Havok også ble kicked fra SGs administrasjon. Husker det var Havok jeg likte best som admin, så det var jo litt synd. Så stakk N/A, men kranglene kom og gikk. Blant annet husker jeg en fyr kallt Bauster, var wannabe N/A. Så var det Dragonballz guttas tur med å gå ut. Etterhvert fikk jeg kontakt med en del SG medlemmer.

Spesielle ting jeg husker er at Aquila kjøpte sin XBOX bare p.g.a Perfekt Dark Zero. Det var da Microsoft kjøpte Rare. Husker også medlemmer som Snakeeyes (husker jeg tok avataren hans et annet sted en gang), Coldsnake og en gjeng andre Xbox elskere. Også husker jeg at det sto i reglene at det ikke var lov til å ha "versus" emner.

Det var vel et høydepunkt på SG.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#50
Opprinnelig skrevet av Hayaka@08.08.2005, 15.37
Spesielle ting jeg husker er at Aquila kjøpte sin XBOX bare p.g.a Perfekt Dark Zero.
249261​
Gjett om jeg husker :( Når det begynte å se ut som det ikke ble noe av PDZ til Xbox gleda jeg meg kun til Fable, og tror du ikke lynet slo ned i boksen min på utgivelsesdatoen? >_<
 

Dukie

nice girl
#51
Blant annet husker jeg en fyr kallt Bauster
HAHHAHA, husker du han enda? Bauster er jo en god venn av meg offline, og han var også opprinnelig fra Tekkenclub.com. Og han var ikke wanna-be Jin_, men rett og slett samme type som stussa over mye her. Blæ .. er sen til trening. Gone!
 
#52
Opprinnelig skrevet av Duke@08.08.2005, 16.22
Blant annet husker jeg en fyr kallt Bauster
HAHHAHA, husker du han enda? Bauster er jo en god venn av meg offline, og han var også opprinnelig fra Tekkenclub.com. Og han var ikke wanna-be Jin_, men rett og slett samme type som stussa over mye her. Blæ .. er sen til trening. Gone!
249281​
Hehe, var tider det. ;-)
Savner Tekkenclub jeg! Haha! :D