Gamle TV-spillprogrammer fra tidlig 90-tall

BEEEP!

OMG reportasje fra nindeno of US HQ :p

celebrity guest reviews med boy band :svette:

Lodin

Der Waaaah
Med tanke på at den sida også har torrenter til annet snusk kan den ikke gå gjennom. <_<
Kunne sikkert stengt emnet, men siden det muligens er noen andre som vet om noen tøffe gamle spill TV programer så holdes den åpen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
*kremt*

Heromdagen kom BÅDE han fyren fra Spider OG han Mikkel fra Nerd inn i sjappa hvor jeg jobber. Jeg tror de må være i slekt, men jeg følte ikke for å spørre.

De kjøpte ingenting. Eller nei, Mikkel spurte etter TimeSplitters 3, men det har vi ikke, siden vi ikke har EA som leverandør.

Var dette givende?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steiiike! Var han fyren fra Spider like gæærn på ånkli som han er på TV?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:grine: Med på class-action suit der vi krever at han skal være like gæærn på ordentlig?

Opprinnelig skrevet av Lodin@20.07.2005, 17.38
Med tanke på at den sida også har torrenter til annet snusk kan den ikke gå gjennom.  <_<
Kunne sikkert stengt emnet, men siden det muligens er noen andre som vet om noen tøffe gamle spill TV programer så holdes den åpen.
243715​
Tøffe, gamle TV-spillprogrammer som er lisensierte, og dermed ulovlige å nedlaste?

vhs ripper takk, Bad Influence og games master med en kreftrammed cheat dude på sånn miste håret diet :flau: foresten blir det noe med lovlig om jeg linker direkte til torretn

IMDB

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Agahnim+20.07.2005, 21.41-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@20.07.2005, 17.38
Med tanke på at den sida også har torrenter til annet snusk kan den ikke gå gjennom.  <_<
243715​
Tøffe, gamle TV-spillprogrammer som er lisensierte, og dermed ulovlige å nedlaste?
243794​
[/b]
Nei, men det er ulovlig å linke til sider som lar deg laste ned GTA:SA og Doom 3.

Ikke akkurat retro, men men.

hvordan i helvette får jeg til screen grabs, dere må se han cheat duden =D

Kleevah

Livsfarlig amatør
Tok meg friheten:

Dessuten ser jeg ikke hva som er ulovlig med å linke rett til torrenten...

fy faen så fæl han er, Briter :spy:

Opprinnelig skrevet av Thinaran@20.07.2005, 17.58
*kremt*

Heromdagen kom BÅDE han fyren fra Spider OG han Mikkel fra Nerd inn i sjappa hvor jeg jobber. Jeg tror de må være i slekt, men jeg følte ikke for å spørre.

De kjøpte ingenting. Eller nei, Mikkel spurte etter TimeSplitters 3, men det har vi ikke, siden vi ikke har EA som leverandør.

Var dette givende?
243723​

Ingen som rippa NERD og la ut på nettet når det gikk i gamledager? Mikkel var konge, "ÆKSBÅKS E NO DRIT NINTENDO E BRA AÆÆRH DET HER MINNA OM TOMB RAIDER AARH"

husker det var en side engang i tiden som spesialiserte seg på å rippe norske programer fra NRK og TV2 tv-torrent.no eller noe

Kleevah

Livsfarlig amatør