Gammle Spill Ønskes

#1
Jeg er på jakt etter endel gammle spill til Pc evnt Playstation.

Dette er hva jeg er på jakt etter:

NB: Alle titler må være i orginal stand med esker og etc.

The 7th Guest ( I orginal eske)
Gabriel Knight Mysteries (Limited Edition)
eller løst : Gabriel Knight: The Sins of the Fathers (Cd versjon)
Gabriel Knight: The Beast Within (Cd versjon)
Gabriel Knight: Blood of the Sacred, Blood of the Damned (Cd versjon)

Alle Larry Spilla
Alle Space Quest Spilla
Alle Kings Quest Spilla
Alle Monkey Island Spilla
Loom (Cd versjon)
Indiana Jones Spilla

Kommer til å oppdatere etterhvert med litt mere info ang di forskjellige titlene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Lykke til med å skaffe alle Space Quest-spillene, en kompis av meg gjorde det i fjor og det involverte opptil flere tusenlapper og heftig eBay-aktivitet. Men nå har han dem alle, i original USA-versjon. :)

Men ja, jeg har Gabriel Knight 3: Blood of the Skroting, Blood of the Dusting i Best Sellers-utgave om det kunne friste. Det frista ikke meg etter å ha spilt i tjue minutt, for å si det slik. Innser at Best Sellers-utgaven sikkert er enkel å få tak i, men jeg har den altså om du ikke finner det.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.10.2005, 20.46
Lykke til med å skaffe alle Space Quest-spillene, en kompis av meg gjorde det i fjor og det involverte opptil flere tusenlapper og heftig eBay-aktivitet. Men nå har han dem alle, i original USA-versjon. :)

Men ja, jeg har Gabriel Knight 3: Blood of the Skroting, Blood of the Dusting i Best Sellers-utgave om det kunne friste. Det frista ikke meg etter å ha spilt i tjue minutt, for å si det slik. Innser at Best Sellers-utgaven sikkert er enkel å få tak i, men jeg har den altså om du ikke finner det.
265490​
Ja jeg tror dette kan bli dyrt om jeg skal få det til. Var på jakt etter di orginale i pappeske og hele sullamiten jeg.

Sjeket på ebay og noen av spilla solgte dem for 100kr osv...men blir kanskje syk frakt ifra USA...