Garage sale, bitches.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
Jepp, jeg er for kjip til å gidde å lage noe på finn enda, og jeg blir mer fornøyd om noen homies herfra vil ha stæsjet. Her er ei kjapp liste over piss jeg prøver å kvitte meg med:

- Hybelkjøleskap (omtrent halvparten av størrelsen på et vanlig kombiskap, har en pitteputteliten fryser øverst som har plass til typ tre-fire spritflasker, fire år gammal, pent brukt av bare meg. Funker som gull som ølkjøleskap)
- Barbord (jepp, fant et barbord på fylla og tok det med hjem. En sånn standard greie i stål man som oftest ser på uteserveringer)
- Kleskommode (altså, du kan jo ha hva du vil i den. Er en sånn herre, jepp brunsvart)
- Hver jævla en av magickorta mine. Om du er en sånn som fortsatt orker å drive med dette (jeg falt av for en tre-fire år sida, og har bare ikke råd til å holde det gående), så har jeg sabla mye snacks. Har et ganske snasent grønt aggro-deck, et hvitt hahdcoah control-deck, et morsomt lite svart/rød/blå-hobbyprosjekt med like deler skade, aggro og kontroll, og et veldig uferdig svart/grønt deck som går på å gjøre om landa til dyr evt. mate en mortivore/lhurgoyf/molimo; i tillegg har jeg en god slump "bra" kort samla i permer, og en eske stappa til randen med alt mulig annet du kanskje kunne trenge til et deck. Skjærer litt i hjertet å kvitte seg med alt, så da må du virkelig kjøpe alt så jeg ikke har noe å henge igjen håp på.
- Bassforsterker (Peavey Basic 112, 50 watt, mer her)
- 7 Bennohyller (4 svarte, 3 mørkegrå som jeg har brukt til DVD-er og følgelig ikke er helt sikker på om jeg finner resten av hylleplatene og dingsene hyllene hviler på til)
- Sofa (sabla godt brukt, men tåler noen år til med bank om du vil ha en comfy sofa som også er digg å sove på, og er hvit. Helt standard pikea-greie. Kjøpte den brukt, makta ikke å finne bilde av den)
- Bord (jepp, et trashy lite bord som ser ut som s'nære teakgreier fra søttitallet. Har blitt fart litt hardt med, men har masse shabby chic-sjarm)
- Følgende tegneserier: Komplett 100 bullets (1-13), Zombee, Christopher Nielsen: Bygdegutar, Squee's Wonderful Book of blablabla (av Jhonen Vasquez, du veit, han som laga Invader Zim og Johnny the Homicidal Maniac), Batman: Broken City, Marvel 1602, Lucifer 1, Johnny Double (no tidlige greier av Azzarello og Risso som sto bak 100 Bullets), DMZ 1, True Faith (tidlig Garth Ennis), Nextwave 1, Battlepope 1 + 2, Path of the Assassin 1-10, Samurai Executioner 1-5 (denne og Path er fra Koike og Kojima som laga Lone Wolf), Jason: Død og levende, Schhh! og Du går feil vei.
- Til slutt, selve rosinen i pølsa: TransformersTV-en min! Jeg kaller den så fordi den ser ut som den skal bli til en lastebil eller en robot, så svær og kjip er den. Sony Trinitron heter den, tror det er noe av det siste Sony produserte før flatskjermer kom på markedet, mer om den her.


Ja, også har jeg fortsatt det lasset med DVD-er, men noe har blitt solgt og litt lagt til. Skal prøve å oppdatere DVD-extravganzatråden sufficiently.



Det sier seg litt selv hva som kan sendes i posten og hva du må møte opp på Torshov med bærehjelp/bil til. Hiv ut et prisforslag.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#2
Er det sånn "eier du mer enn 3 ting eier tingene deg" greie du holder på med? Hva skjer?

Uansett er jeg interessert i skoene, Lucifer nr2-infinity, DMZ 2-6, Enemy Ace, Pondus -flat firer, Jason - hemmelig mummy..

En tusenlapp eller to for det? Blir vel frakt ut av helvete også kan jeg tenke meg..
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
1. Skal til Spania, og det koster litt å transportere jævla mye jall ned. Prøver å kvitte meg med daukjøttet så jeg ikke gråter for mye over alt som bare står på lager her hjemme i gudene vet hvor mange år.
2. Mrrrmmm... skavise, kanskje 400 for skoa, 50 pr. Lucifer-nummer (600), 50 for hver av de andre også (400), tilsammen 1400? Og, om du kan hente i Oslo hadde det vært det beste, eller så kan du banne på at det blir sabla mye frakt ja, tegneseria veier en del (utover det burde det ikke være noe problem å få fingra på pappesker og bobleplast).
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#4
Jeg kan hente i Oslo, men skal ikke dit før 24 juni. Hvis det går bra for deg er prisen din fin fin :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Jeg tilbyr lagringsplass i Oslo for en billig penge om Martin vil legge igjen mer som dere kan hente iløpet av sommeren!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
"Hæ, tinga til Martin? Han kom aldri hit med de han, nå tror jeg du har misforstått."
 
#10
Skarru ha får magickorta?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
Deeeeet ... er et spørsmål jeg ikke helt har tatt stilling til. Det er de fire nevnte decka, to permer med byttekort (ie, jevnt over ting folk vil ha eller ting som bare er rare) som burde være en 4-500 kort om ikke mer, og det jeg bare kan anta er mellom 10 og 15 tusen commons og uncommons i ei eske. Hva ville du gitt for sliktnoe?
 
#12
Err, jeg aner(ante) ikke så jeg spurte litt rundt, fikk alt fra 500 til 5000. Gi meg en pris så skal jeg se om jeg har lyst eller råd.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
Jeg tok kanskje litt i med mellom 10 og 15 tusen C/U i eska, men det er jævelmye kort. Jeg tenkte vel i de baner av den høyere enden av skalaen din, kanskje rundt 4000.

Bare så du vet det, falt jeg av rundt Ravnica-bolken, så det er ytterst få kort fra serier etter det.