Garasjesalg hos Sheffield

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#1
Plassmangel er no dritt. Jeg tenkte jeg skulle få rydda opp litt i samlinga mi. Det blir vanskelig å kvitte seg med disse spillene, da mange av disse betyr mye for meg. Grunnet dette har jeg ikke satt noen pris på spilla. Hvis det er noe som faller i smak så sleng ut et bud.

PS2

Alle spillene er i god stand, og PAL, dersom ikke annet er oppgitt.

Britney's Dance Beat
Burnout 3: Takedown
Colin McRae Rally 3
Dark Chronicle Solgt
Dead or Alive 2 (Platinum)
Dragon Quest: The Journey of the Cursed King
Eye Toy: Play (med kamera)
Fahrenheit
Final Fantasy X-2
Final Fantasy XII
God of War
Gran Turismo 3 (platinum)
Gran Turismo 4
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City
Jak II: Renegade
Kingdom Hearts
Manhunt
Maximo (noe ripete)
Metal Gear Solid 2: Substance
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Midnight Club 2
NBA Street
Pro Evolution Soccer 2
Ratchet & Clank
Resident Evil 4
Shadow of the Colossus (pappcover)
Silent Hill 2 (pappcover-utgaven)
Silent Hill 3
Silent Hill 4: The Room
Socom US Navy Seals
SSX 3
SSX Tricky (litt herpa cover)
Star Ocean: Till the End of Time
Stuntman
Super Monkey Ball: Deluxe
The Getaway
Twisted Metal Black: Online
Viewtiful Joe 2
We Love Katamari Solgt
Wild Arms 3
Worms Blast
Xenosaga Episode II: Jenseits von Gut und Böse
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Hva med 200 kr + porto for Silent Hill 2 og We Love Katamari?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#3
Katamari kan du få for en hundrings. Silent Hill 2 er det kjæreste jeg eier, så den må jeg tenke litt mer på. Eventuelt få et tilbud jeg ikke kan motstå.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#4
Hva får deg til å tro at kjøper skal vise hensyn til dine sentimentale krav, hæhæ? Kvitt deg med usikkerheten så sparer du deg å angre. Eventuelt overbevis deg selv om at du skylder dine likemenn gleden av spillet. At du legger en personlig tilhørighet i objektet som ikke er mer verdt enn prisøkningen av skal vi si 50 kroner går deg på æren løs den dag det faktisk slår deg som overdreven meningsløshet.

Det kan jo hende at du ruser deg på en absurd lek om å få solgt spillene for noen kroner ekstra ved å gjøre nørder sympatiserende over ditt tap. I så fall, kos dig.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#6
Hvis du ikke er keen på å betale for mine sentimentale verdier så trenger du heller ikke kjøpe. Selvom jeg har lagt ut en liste over hva jeg kan vurdere å selge, betyr det ikke at jeg må selge til enhver pris.



Dark Chronicle kan du få for en hundrings og porto.
 
#7
Hvis du ikke er keen på å betale for mine sentimentale verdier så trenger du heller ikke kjøpe. Selvom jeg har lagt ut en liste over hva jeg kan vurdere å selge, betyr det ikke at jeg må selge til enhver pris.



Dark Chronicle kan du få for en hundrings og porto.

Ey, jeg tar det!
Send meg kontonummer og alt sånt på PM så skal jeg sette over asap.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Jeg ville aldri solgt Silent Hill 2-et mitt. Solgte Ocarina of Time en gang i tida, og jeg gråter meg fortsatt i seng over det fra tid til annet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Hvis du ikke er keen på å betale for mine sentimentale verdier så trenger du heller ikke kjøpe.
Samtidig som det ikke er vits i å legge ut ting for salg som man egentlig ikke vil selge. Hvis de sentimale verdiene f.eks. er høyere enn markedsverdien, er de ganske urelevante.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#12
Hva ville du betalt for ett stk ripefritt, nesten ubrukt Shadow of the Colossus, hvor manualen og coveret er som nytt?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#15
Har sjekka litt rundt, og SotC har en betraktlig høyere markedsverdi enn andre ps2-spill. Utgaven min er limited edition-utgaven med pappcover og noe ekstra jall, og i tilnærmet perfekt stand.

Du skal få det for 325,- porto og alt inkludert.

mind at du sikkert får det billigere andre steder.
 

Kilik

Lokal moderator
#16
Fant Silent Hill 2 (spesialutgaven) til 59 kr. i brukthylla på GameStop i dag. Røverkjøp!