Gary's Mod

K999

Keystone State Of Mind
#1
Fant ikke et eget emne for det. (eller jeg leita ikke så lenge da) Så jeg bare laget et.
Jeg og noen venner har nå kjøpt Gary's Mod, og vel jeg vet at noen her på forumet har også. Det koster altså 9.95$ (61kr) å kjøpe på Steam, og det e så veldig verdt det. Ingen lagg, og mye mer ting i spillet.

Og vel jeg tenkte denne tråden kunne være som en liten get together, and have fun! Det går jo ann å spille mange på en server.

Så avtal tid, å spill. :D
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Har det ikke inne på PCen nå, meeeen om det skulle vise seg å være noe interesse for det her kan jeg sikkert slenge det inn. ^_^
 
#4
Du må nok ha den kjøpte versjonen, ja. Det er dog en ganske billig pris på den selvsagt. :)

Jeg blir med på Garrys Mod hvis det blir noe av.
 

Lodin

Der Waaaah
#5

Nå har jeg lagt det inn på nytt og Revan tenkte å kjøpe det så da ble det vel noe av dette alikevel. Han får bare gi pip fra seg så får vi se hva som skjer.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Har det inne jeg, bare å si ifra.
 

K999

Keystone State Of Mind
#7
Vel skjermkortet mitt som er på laptopen (integrert) var vist ikke støttet av Steam, så jeg uploadet informasjon og kanskje om 1 år. Men ellers så har jeg bare fått spilt da hos venner. Den stasjonære pcen taklet Half Life 2 og Episode 1 for en drøye 1 år siden, men nå er den pcen så fucket så den fikk jeg bare feilmelding på.
 
#9
Jeg.. fant GMod 10 et sted, så jeg skal teste det. Hvis jeg liker det jeg spiller, så kjøper jeg for å kunne spille med dere. :D