GBA Flashcard som virker bra med DS

#1
Trenger tips om hvilke GBA flash card som fungerer med DS, helst ett som ikke trenger en GBA for å skrive til.
Vil helst kjøpe ett fra en norsk butikk. Hvis det er noen som har en å slge så send meg en PM. Bor i telemark så hvis noen her har en til overs.,,.,.
 
#2
Trenger tips om hvilke GBA flash card som fungerer med DS, helst ett som ikke trenger en GBA for å skrive til.
Vil helst kjøpe ett fra en norsk butikk. Hvis det er noen som har en å slge så send meg en PM. Bor i telemark så hvis noen her har en til overs.,,.,.
[/b]
Fy på deg :tommelned: .
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Man trenger ikke flash card. Det man trenger er Mario Kart DS og ei nettlinje. Flashcards kan ta seg ei bolle.
 
#4
...Eller begge deler?

o:

Hvis du har tenkt deg å drive med piratvirksomhet er egentlig ikke
flashkort noe særlig å satse på, hvis du tenkte på DS "backup's".
Mye trøbbel med diverse ting og tang som jeg ikke gidder å ramse opp.
Norske sider finner du ikke.
 
#5
Hadde tenkt å legge in ds linux på maskinen, har forstått det slik at man må flashe DSèn med flashme eller passme eller hva det var. Man trenger da ett GBA flashcard for å gjøre dette. Koriger meg gjerne hvis det er noen her som har linux på sin Ds.
 
#7
jeg bor i telemark :p hvis du trenger å få instalert flashme så kan jeg gjøre det for deg mot litt penger :p
 
#9
... Sier han som klarte å ødelegge DS-en sin ved å gjøre det.
[/b]

da hadde jeg en dårlig chip som klikka under prosessen
 
#10
næmmen nå får du faen meg gi deg.
Ta penger for å flashe en ds? det koster deg null kroner.
herrejesus. var det ikke du som snakka om hvor mye spenn du tjente på å selge brente spill på irc også?
 
#11
næmmen nå får du faen meg gi deg.
Ta penger for å flashe en ds? det koster deg null kroner.
herrejesus. var det ikke du som snakka om hvor mye spenn du tjente på å selge brente spill på irc også?
[/b]

jeg får penger får å flashe xboxer også.. selv om det ikke koster meg noe.. men.. tid er penger som alle vet..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Svindel er det også noe som heter, har jeg hørt.
 
#14
Trenger tips om hvilke GBA flash card som fungerer med DS, helst ett som ikke trenger en GBA for å skrive til.
Vil helst kjøpe ett fra en norsk butikk. Hvis det er noen som har en å slge så send meg en PM. Bor i telemark så hvis noen her har en til overs.,,.,.
[/b]

for å spille med gba kort og hvis du ikke vil instalere flasme så kan du kjøpe denne av meg http://forum.spillegal.no/index.php?showtopic=12932 den er beskyttet med plastik så den holder like lenge som vanlige nds kort og ikke sån som passme som blir ødelagt med en gang