GBA på TV?

#1
Jeg lurer på om det er mulig å spille GBA-spill på TV-en ved å koble GBA til GC.
 
#5
Neida, det går helt fint. Man mister faktisk nesten lysten til å spille på GBA igjen.
 
#6
Helt enig! GBA playeren funker særlig bra til RPG, selv spilte jeg mesteparten av Mario&Luigi Super Star Saga på den. Men jeg er ikke fult så sikkert på at det blir like stor suksess å spille Wario Ware Twisted! på den ;)
 
#10
Jeg hadde faktisk hørt om folk som har spilt det på GBA player ;) Ville bare se om noen kom til å kommentere det :)
 
#12
Kan noen poste link til screenshot av spill som spilles på GB player? Beklager hvis dette er et gammelt topic, men jeg skulle gjerne sett bildekvaliteten, da jeg vurderer å anskaffe en player i morgen (sykehusopphold på noen uker står for tur).
 
#16
Det kan vel diskuteres hvem det holder på å ramle for - Det på den url`en jeg ble gitt er sammenligninger mellom GBA, GBASP og Gameboy Player :)
 
#19
Det er digg med game boy player til gamecube, men det hadde vært digg med en n64 player også. Sånn at man slipper de ekle gamle spakene.
 
#20
Det er ikke verre enn å behandle spakene pent og fint så holder dem seg. Alle spakene mine er helt supre.