GBA SP

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ja, dere; da er det (kanskje) på tide for meg å kjøpe Game Boy Advance SP. Etter noen netter i dunkelt mørke, klarer jeg endelig å forstå at Game Boy Advance simpelthen ikke holder. Løsningen ble en lysende robotmage (...), men det skal jeg ikke gå noe nærmere innpå. Jeg vil bare påpeke at løsningen er av den midlertidige sorten.

Tilbake til det relevante. Jeg ønsker å vite om du er villig til å tilby en Game Boy Advance, hvor mange norske kroner du krever for å være åpen for salg, samt tilstanden til denne duppeditten din.

Skriv her, men ikke ta på meg. Med mindre du er Rube.

Redigert: Ok, dere får ta på meg. Noen tilbud da?
 
#2
har SP.... 5-600,- for den skal jeg ha, moroklumpen!

den er i perfekt sand, en del brukt...MEN pent brukt! det følger med lader, eske og manual og alt det som skal være i en slik eske når den kommer fra butikken!
enig i at det blir lit klossete å sitte med en lampe hele tiden for å faktisk SE hva du gjør med GBAen, og ikke bare HØRE det! :D :p :ler:
 
#3
Jeg må beklage for sent svar. Et fantastisk besøk i Oslo har vært et hinder for Spillegal-besøk den siste uken. Etter et herlig skue på stranda - de barmfagre strandtøytene i gule, tettsittende badedrakter - og en uklanderlig opplevelse på Øyafestivalen (skjønt, det er synd at jeg akkurat nå går glipp av den aller siste og beste kvelden), føler jeg meg klar til å frekventere Spillegal.no igjen. Det skal for øvrig nevnes at Øyafestivalen er i besittelse av det beste haremet i Norge. Men nok om mine eskapader.

Perfekt stand? Hvordan står det til med de eventuelle ripene som brutalt har karet seg inn i overflaten på SP-en? Og hvilken farge- eller mønster-modell? I tillegg formoder jeg at du har noen spill til den o' praktfulle Håndholdte? Hvis salg av GBA-spill eller -utstyr kan være interessant handel for deg, kan du bare sette opp en liste over varene i et senere innlegg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.