GBA SP...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#1
Fant denne artikkelen om de to nye bundle'ne til Nintendo.
Det er snakk om en bundle med Legend of Zelda: The minish cap, og Mario vs. Donkey Kong!!!

artikkelen

Personlig synes jeg Triforce designet gjør seg best!
 
#4
Den Super Mario Sp'en var jo dødskul. Synd at jeg solgte Gameboy Advance spillene mine. Men uansett, så er jeg ikke så utrolig glad i bærbare konsoller.
 
#5
Veldig, veldig nice! :D Skal gi Nintendo pluss for alle de stilige SP designene de kommer med for tiden. Men desverre har jeg begrensede ressurser, så min vanlige sølvgrå SP hoder lenge.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#6
Syns egentlig det er litt teit ettersom det er blitt et par år siden de lanserte GBA og DS er rett rundt hjørnet... Synes for så vidt min svarte GBA SP er digg :)
Hadde vært kulere om det hadde gått ann å kjøpe bundles helt fra starten...
 
#7
Syntes spesielt Triforce designet var fint å se på, og som noen allerede har sagt fortjener Nintendo litt kreditt for å komme opp med mange fine designs. Men med tanke på at DS er på vei, skal ihvertfall ikke jeg kjøpe en..
Men for all del en god måte å selge fler maskiner på, det er klart folk blir fristet av den SP'en og ett Zelda spill.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#8
Men en ting er i alle fall sikkert, jeg skal garantert kjøpe The legend of Zelda: the Minish Cap!!!

Ser så jævlig fett ut!!! skikkelig god-grafikk :)