GBA spill kjøpes!

#1
Er altså interessert i å kjøpe noen GBA titler, har spesielt lyst på:

Metroid: Zero Mission
Zelda: Alttp
Donkey Kong Country 1&2
Wario Ware,Inc: Mega Microgame$
Super Monkey Ball Jr


Har forsåvidt også lyst på GC spill, TP:Future Perfect og sikkert andre ting og.

Utenom dette kan dere jo komme med forslag.

Kan tilby dette i bytte:
SSX3 (GC)
Resident Evil 4 (KANSKJE... Hvis noen kommer med et veldig bra tilbud)
James Bond: Eon (GC)
Black & Bruised
Zelda Collectors edition (Samme som med Resi 4 )
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#2
Hvor mye betaler du for ALttP og M&L: SS? Zelda er i relativt dårlig stand (stygg eske, u. manual. Mens SS er i mint!
 
#6

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#9
Jeg bare lurte på hvor mye du ville betalt... Hvis du har sett emnet mitt så står det at jeg foretrekker bytte... Så du kunne spart deg "ironien"!
 
#10
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@08.04.2005, 19.42
Jeg bare lurte på hvor mye du ville betalt... Hvis du har sett emnet mitt så står det at jeg foretrekker bytte... Så du kunne spart deg "ironien"!
204260​
Fine greier. De som kjenner meg vet at jeg ikke sparer på noe som helst.
Noen som har spill de kunne tenke seg å faktisk SELGE eller?
 
#11
Jepp.. Er Resident Evil 4 mint? Dvs. strøkent cover, disk manual uten rifter\prislappmerker etc :p .

Jeg kan tilby:

Nye og innplastet:
Donkey Kong Country 2
Sonic Advance 3
Warioland 4
Pokemon Sapphire Version
Pac-Man(nytt, innplastet)

Bare spill, så og si ubrukt uansett:
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Splinter Cell
Need for speed Underground

Gamecube:
NBA 2K3(nytt)

Noe av interesse utenom Donkey Kong Country 2? Jeg er interessert i Resi4 om det er i god stand, og selvfølgelig penger :) .
 
#12
Opprinnelig skrevet av HenL@09.04.2005, 21.53
Jepp.. Er Resident Evil 4 mint? Dvs. strøkent cover, disk manual uten rifter\prislappmerker etc :p .

Jeg kan tilby:

Nye og innplastet:
Donkey Kong Country 2
Sonic Advance 3
Warioland 4
Pokemon Sapphire Version
Pac-Man(nytt, innplastet)

Bare spill, så og si ubrukt uansett:
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Splinter Cell
Need for speed Underground

Gamecube:
NBA 2K3(nytt)

Noe av interesse utenom Donkey Kong Country 2? Jeg er interessert i Resi4 om det er i god stand, og selvfølgelig penger :) .
204754​
Resi 4 er strøkent. Er bare interessert i DKC2 og ikke så veldig interessert heller... hva kan du gi i tillegg da? cash altså.
 
#14
Opprinnelig skrevet av HenL@10.04.2005, 21.56
150kr, eventuelt selge DKC2.
205247​
150,- og DKC2 er uaktuelt. Sorry, men Resi4 gir jeg bare fra meg hvis noen kommer med et VELDIG bra tilbud (2-3 av spillene på listen fks) hvor mye skal du ha for spillet da?
 
#18
Opprinnelig skrevet av HenL@11.04.2005, 12.21
Synes det er ganske rimelig for et nytt spill.. Finner det ikke for under 400kr i Norge, koster 300kr på play.com etc.
205395​
Ja, er forsåvidt enig i det. Greia er vel at det er det spillet jeg har minst lyst på, og så er det heller ikke viktig for meg at det er nytt. (behøver heller ikke manual eller eske). så tilbudet var ikke så gærent, hadde kanskje slått til hvis det hadde vært en av de spillene jeg har veldig lyst på (Zelda & Metroid bl.a)
 
#20
Opprinnelig skrevet av Klaymen@11.04.2005, 14.25
Har Zelda: Alttp. Av det du har er jeg kun interessert i Rsi 4 og Zelda Collection.
205438​
Ok, hvor mye skal du ha for det? som sagt bytter jeg bare bort Resi4 (og Zelda collectors edition) hvis noen gir meg et meget godt tilbud.