GC eller GBA SP

Hva ville du valgt, GC eller GBA: SP?

  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameBoy Advance SP

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Ja, da har jeg nok penger, men bare til en av delene. Jeg har spillt en god del en kamerat av meg sin GBA SP i det siste, og har blitt ganske hektet på Super Mario Advance 2. Dette førte til at jeg fikk veldig lyst på SMBA4, siden så mange sier at det er så utrolig bra, og jeg faktisk aldri har spillt originalen (SMB3). Dessuten så kjekk å ha med seg på tur og slikt. På den andre siden, vil jeg da gå glipp av Zelda, Metroid, MGS. Det eneste jeg har spillt av de, er halve Ocraina of time. Hva anbefaler dere å kjøpe?
 
#2
GC, selvfølgelig. Da kan du jo også bare kjøpe en GBA player hvis det er en god dose sw33t retro action du er ute etter.
 
#3
Det er helt opp til deg, og det kommer an på hvilke spill du liker. Kommer du til å bruke GBA'en mye på turer og slikt?

Selv ville jeg valgt GC, fordi jeg mener den har mange kvalitetsspill...men dog, du synes kanskje at alle spillene jeg liker er møkk, det kommer an på.

Du kan jo dra til en eller annen spillbutikk og prøve spillene du er interessert i, så finner du fram til hva du liker best.

Menmen, jeg sier GC.

Edit: Eller som kyllingen sa, kan du skaffe GC og GB player hvis du har nok penger, og svitsje mellom GBA og GC. (da blir den ikke bærbar da :p )
 
#7
Da hadde jeg heelt klart gått for gc, da jeg tror du vil få det mye morsommere med den, enn med en GBA SP. Gamecube har og en del bedre spill, mener da jeg..

Nei, gå for gc, tror ikke du vil angre. Sp'en er noe du kan vente med, kommer jo alltid noe nytt og da så.
 
#8
Gå får GameCube. Den er billigere (koster 795,-), og jeg tror man vil få mest glede av den. Jeg bruker i hvert fall GameCube mer enn GBA SP.

Men jeg anbefaler deg på det sterkeste å få tak i Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3. Et lite dilemma, men du kan jo skaffe deg en GameBoy Player (koster 699,- tror jeg). Med mindre du er ute etter en maskin du vil ha med deg over alt da...

Men kjøp GameCube først, og skaff deg eventuelt en GBA SP eller GB Player senere.
 
#9
Jeg ville valgt GBA SP, har begge to,
men grunn til at jeg velger SP er for at det er
veldig mange bra spill på den i forhold til GC.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Jeg hadde gått for GBA SP, av et par grunner. For det første så syns jeg det holder med Xbox og PS2 som konsoller hjemme, og for det andre har jeg lyst på noe bærbart, noe jeg kan ta ut av lomma og spille nårsomhelst. Og Megaman Battle Network 2 er tøft da. :ninja:
 
#11
Ville gått for GameCube, MGS: The Twin SNakes er jo rett rundt hjørnet B)
 
#12
Gamecube. Du får rett og slett mye mer for pengene om du kjøper den nå. Kjøper du GBA SP får du bare den. Kjøper du Gamecube, får du med Zelda Collectors edition. Og så koster den 100kr mindre.
 
#13
gc for søder....



ok, for faen da :p
 
#15
Du må ha gamecube ikke en sånn liten gba får vondt i hue av å spille den lenge, men nå har jeg aldri vær så glad i Gameboy.

Gamecube har: stor og fin skjerm(tv)
bra grafik
bra lyd
god kontrol

dårlig med den: mange av Gamecube spillene er ikke så bra litt lette vil jeg si

GamBoy har: Mange bra spill
lett å ta med seg

dårlig med den: lyden er ikke så bra, blir litt ør i hue av bling blong osv.
Grafiken er ikke så bra som jeg sa tiligre får vondt i hue

Derfor kjøp Gamecube er mitt råd
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
GC og GBA:SP kan ikke sammenlignes... Men, jeg ville ha kjøpt GBA. Du kan ha den med deg overallt, det er så bra! Dessuten er det masse sjarm i den lille wundermachinaen.

Gamecube har en stor, fin skjerm...
Hva om man ikke har en stor TV?
 
#19
Gå for Gamecube, mange kvalitetsspill der, som er nevnt i postene her. Er du derimot retro-gamer som meg, og liker re-inkarnasjoner av gamle snes spill, da GBA tingen for deg. :$
 
#20
Jeg har begge deler, så bryr meg egentlig lite. Men skulle jeg absolutt gjøre ett valg, ville jeg uten tvil valgt Nintendo GameCube.

Hvorfor? Jo, den er både billigere og har bedre spillbarhet syntes jeg.