GC eller GBA SP

Hva ville du valgt, GC eller GBA: SP?

  • GameCube

    Stemmer: 0 0,0%
  • GameBoy Advance SP

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#22
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@21.03.2004, 13.27
GC, selvfølgelig. Da kan du jo også bare kjøpe en GBA player hvis det er en god dose sw33t retro action du er ute etter.
sitat: GC, selvfølgelig. Da kan du jo også bare kjøpe en GBA player hvis det er en god dose sw33t retro action du er ute etter.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Nordby+21.03.2004, 22.30-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@21.03.2004, 13.27
GC, selvfølgelig. Da kan du jo også bare kjøpe en GBA player hvis det er en god dose sw33t retro action du er ute etter.
sitat: GC, selvfølgelig. Da kan du jo også bare kjøpe en GBA player hvis det er en god dose sw33t retro action du er ute etter. [/b]
eh...? er du litt retarded? :huh:
 
#24
:ninja: Gamecuben er bra den :) Eneste jeg ville ha hatt med GBA SP når jeg er ute å reiser, er skikkelig time killer når man må vente på forsinka fly, tog etc..
 
#25
Cuben er jo hyggelig å ha på rommet sitt er det ikke?
Bedre enn den lille fjerten av en SP som man ikke kan brife med. Ergo, gå for Cuben.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Duke@22.03.2004, 10.03
Cuben er jo hyggelig å ha på rommet sitt er det ikke?
Bedre enn den lille fjerten av en SP som man ikke kan brife med. Ergo, gå for Cuben.
Ser ikke helt peonget med å brife med en GameCube. Har liksom en liten følelse av at de fleste driter i om man har en liten GameCube på rommet. Og det å velge GameCuben fordi den kan man brife med var litt rart sagt. Hvis man absolutt er ute etter å brife, skjønner ikke helt poenget, så er det jo lettere med en GBA SP i så fall. Den er liten og mobil, og tror heller folk syntes den er litt artigere. Men men ... Det er min mening! Som jeg nevnte tidligere, burde de som har hverken GameCube eller GBA SP, kjøpe en GameCube. Jeg tror man får mest spilleglede med en stasjonær konsoll. Men aller helst burde man jo ha begge deler. Peronslig liker jeg GC min bedre enn GBA SP min. Men smak og behag!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#27
Ganske vanskelig valg egentlig.

GBA SP digger jeg pågrunn av castlevania spillene spesielt, men det er også mange andre kule klassikere som har kommet tilbake i god gammel form på GBA.

Men, jeg valgte GC, pågrunn av kommende spill egentlig. Gleder meg som en unge til spill som Baten kaitos, Tales of symphonia og Resident evil 4.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Mandark@21.03.2004, 20.30
GC og GBA:SP kan ikke sammenlignes... Men, jeg ville ha kjøpt GBA. Du kan ha den med deg overallt, det er så bra! Dessuten er det masse sjarm i den lille wundermachinaen.

Gamecube har en stor, fin skjerm...
Hva om man ikke har en stor TV?
Alså nå sa jeg bare hva som var bra med de to valgene og hva som var dårlig.

Ok ikke kom og si at en som vik kjøpe gamecube ikke har en tv som er større en en gba skjerm, :moon:
 
F

Fanta Boy

Gjest
#29
Kjøp GBA SP jeg skal kjøpe den.
Nå kommer sommerferien ta den med på bil tur,båt tur på stranda osv.
thats the way to do it! :)
 
#30
Opprinnelig skrevet av Neptun+22.03.2004, 13.33-->
<!--QuoteBegin-Duke
@22.03.2004, 10.03
Cuben er jo hyggelig å ha på rommet sitt er det ikke?
Bedre enn den lille fjerten av en SP som man ikke kan brife med. Ergo, gå for Cuben.
Ser ikke helt peonget med å brife med en GameCube. Har liksom en liten følelse av at de fleste driter i om man har en liten GameCube på rommet. Og det å velge GameCuben fordi den kan man brife med var litt rart sagt. Hvis man absolutt er ute etter å brife, skjønner ikke helt poenget, så er det jo lettere med en GBA SP i så fall. Den er liten og mobil, og tror heller folk syntes den er litt artigere.[/b]
Jeg tror han mente det ironisk ...

Dessuten så ville jeg snarere skammet jeg meg over å ha en GameCube enn jeg ville ha brifet med den. Nerdestempelet mitt er kraftig nok allerede, nå som jeg bare har PS2.

Uansett: Jeg bestemte meg for GameCube. Grunnen er at det er flere attraktive spill der, og at jeg kjøpte en GameBoy Color for noen år siden, som ble solgt unna på en måned. Vil ikke gjøre samme tabbe igjen.
 
#31
Du trenger ikke chip til GBA SP eller GC.
 
#32
Cuben.

Mye bedre med en ekstra konsoll, istedenfor den geekete lille greia som har kjedelige spill til dritmange kroner. Cuben er også mye mer underholdende og har en større skjerm :p.

Hvis du skal kjøpe GBA burde du uansett kjøpe vanlig. Mye billigere, og mye deiligere å holde.


Selvfølgelig er det en vanesak! Da-aaah! Bare utrykker min ekstremt subjektive mening jeg!
 

epp

firm and correct
#34
Har begge så det er ikke noe problem.. hjemme spiller jeg GC og underveis til noe fra noe så blir det GBA SP :laugh:
 
#35
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@23.03.2004, 18.22
Trenger man chip til og spille spill fra utlandet??
Bare kjøp Freeloader, så vil de aller fleste spill funke på Euro cube..

Når det gjelder valget, så ville ihvertfall jeg valgt GC. Maskinen har mange flere bedre spill, og er en mer populær maskin å jobbe med, utifra antall spill som er brae. Du finner massevis av spill til GBA, men de fleste av dem er helt utrolig dårlige, sånne spill som Bob the Builder og Nemo..

På Gc har du Nintendo, og alle medarbeiderne til Nintendo, og du har også rett og slett bedre spill. Så gå for cuben.
 
#36
Må si at GBA SP har større utvalg av spill og artigere. Need I name AdvanceWars1&2, GoldenSun1&2, FinalFantasyTacticsAdvance, Yoshi'sIsland, TopGearRally, SuperMario:SuperCircuit, PhantasyStarCollection, MetroidFusion, Metroid:ZeroMission og LunarLegend opp mot SuperMarioSunshine, TheLegendOfZelda:TheWindWaker, ResidentEvil0&1, EternalDarkness:Sanity'sRequiem og MetroidPrime.

Ja, dere skjønner poenget. Det er artigere med GBA SP. Dessuten kan du traske den med deg overalt. Sånn brukte jeg å gjøre en lang stund. Hadde den i lomma overalt jeg gikk. Var jeg på besøk så hadde jeg den med meg og en hel haug med spill. Og folk fikk prøve. Og de ble glade. For en liten stund ihverfall. Bl.a var det annen gjest som fikk prøve FinalFantasyTacticsAdvance og han er tilfeldigvis en giga FF-fan, så han tror jeg kommer til å skaffe seg en GBA SP og FinalFantasyTacticsAdvance.

Det nest beste er jo selvfølgelig vært GBPlayer og GC. Men, det er litt mer tungvint syns jeg. Har heldigvis en japansk GC med GBPlayer som jeg har dedikert til å ekslusivt spille GBA-spill med.
 
#37
Wow, dette emnet hadde jeg helt glemt av. Det ble GameCube forresten, og har nå anskaffet (i den rekkefølgen): 251-blokkers memory card, "Super Smash Bros. Melee" (Players Choice) og to ekstra kontroller, "Super Mario Sunshine", "Mario Kart: Double Dash!", Freeloader og NTSC-versjonen av "Metroid Prime" (måtte det på grunn av at det var umulig å finne PAL uten Players Choice) og enda en håndkontroll. Er godt fornøyd med valget mitt, for å si det sånn.

Edit: Det var da svært så mange gamle emner du skulle gjenopplive da, heatjoam?
 
#38
Ja, hehe. Det er så få interessante emner fra de siste 30 dager at jeg bestemte meg for å lete litt lenger bak i tia. Hvem vet, kanskje jeg finner noe jeg ikke har blitt å lese før. Og sannelig fant jeg frem til mange interessante emner. Den dær spøkelses-emnet var spesielt interessant. Hadde t.o.m. lyst til å komme med min opplevelse, men jeg lot være for den er litt små-lang, hehe.

Ja, det var forresten bra at du ihverfall fant deg ett Nintendo-produkt.