GC med shit selges

#1
Selger følgende:

1 stk Svart GameCube med matchende håndkontroll
1 stk svart, og ja, matchende 251 block memory Card(type nintendo)
Freeloader for å spille eksotiske importspill
Og følgende spill:

The Legend Of Zelda: Wind Wanker(med OOT bonusdisk)
Resident Evil 4 (NTSC-U)
Eternal Darkness
Metroid Prime 2: Echoes
Oi oi oi, bare fete spill!

Selges helst samlet.
Tenkte 1000kr for alt sammen er en fin pris(håper jeg ikke er helt på bærtur).
 
#2
Hvis The Legend Of Zelda: Wind Wanker(med OOT bonusdisk) er komplett, 170 kr inkludert porto.
 
#6
viss jeg får det for 950 ink porto så kjøper jeg det? :)
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Det er få, om noen, som vil kjøpe Gamecube for tiden. Og når Wii kommer ut om noen uker vil markedet oversvømmes med GC-er ettersom Wii spiller GC-spill. Anbefaler deg heller å selge spillene separat til 100-150 kr. Siba solgt nylig unna sine siste GC-konsoller til 295 kr. Det sier vel det meste om interessen for konsollen...
 
#8
kilik, var det Siba på Kvadrat?
 

Kilik

Lokal moderator
#9
Det var i nettbutikken deres, men etter en kjapp titt på nettsiden nå ser det ut til at de har sluttet å selger Nintendo-produkter.
 
#10
faen! :(
håper Bad Mongo sier ja til mitt tilbud da..
 
#13
EB Games gir deg 500* kroner for GC konsollen. Spillene tar de mot hver for seg. Ekstra utstyr tar de ikke mot. Import og Freeloader tar de heller ikke mot.

*dersom du skal ha kontantene, får du 80% av summen.
 
#14
SITAT(StarEye @ 04.11.06, 10.05) 32167
EB Games gir deg 500* kroner for GC konsollen. Spillene tar de mot hver for seg. Ekstra utstyr tar de ikke mot. Import og Freeloader tar de heller ikke mot.

*dersom du skal ha kontantene, får du 80% av summen.
[/b]
Kødder du? Isåfall kan man jo tjene massevis av penger på å kjøpe seg en GC-konsoll på Siba til 295 og selge den på EB.

Ally:
Jeg er ca helt sikker på at jeg har sett Gamecube til 295 på Siba, Kvadrat.
 
#15
SITAT(Alex @ 05.11.06, 23.23) 32512
Kødder du? Isåfall kan man jo tjene massevis av penger på å kjøpe seg en GC-konsoll på Siba til 295 og selge den på EB.

Ally:
Jeg er ca helt sikker på at jeg har sett Gamecube til 295 på Siba, Kvadrat.
[/b]
nice!! var det lenge siden du så det eller? ..jeg tar turen innom imorgen hvertfall :D
 
R

roy_nor

Gjest
#16
SITAT(Alex @ 05.11.06, 23.23) 32512
Kødder du? Isåfall kan man jo tjene massevis av penger på å kjøpe seg en GC-konsoll på Siba til 295 og selge den på EB.

Ally:
Jeg er ca helt sikker på at jeg har sett Gamecube til 295 på Siba, Kvadrat.
[/b]
Skal du kæsje ut spenna så blir det allikevel ikke så mye, du får bare 80% av beløpet. Vil du ha en byttelapp får du 100% av beløpet EB er villige til å gi deg.

kjøpe 10 GC's for å tjene 1000,- spenn. Lykke til!