GC

Status
Stengt for ytterligere svar.
hahahaha er det bare meg eller går det dårlig for nintendo(gba selger som bare f*** men psp kommer neste år)

skal jeg kjøpe gc eller et ps2 spill

hæ? motsigende..

Jeg ville kjøpt GameCube.

SHDR

Gullmedlem
ja for dft r jo bre brnslige sill på gc, det er en lol maskin hax0rz faen azz. bre drittslill! G I MEG GTA: Vice city lizzm!!!!11 fux0rz, GC er teit ass mario er gjey helo thar

lolooooloololol

Hører du hvor hjerneskadd det der høres ut? Vel, gå å se deg i speilet, så SER du hvor hjerneskadd det er også. Nintendo sliter ikke littegrann, de selger vel så mange konsoller som Microsoft, som folk sier har en god markedsposisjon. Det er bare at alle forventer mer fra Nintendo fordi de simpelthen er en gammel majestet. Hvilke spill er det som er så barnslige på GC da? Er du for tøff til å spille spill der du ikke kan drepe horer eller voldta småjenter? Er det farlig å ikke se blod? Føler du at manndommen din blir truet dersom du spiller et spill uten pupper som spretter omkring? Kom med noen beviser på at Nintendo bare har barnespill, ellers gidder jeg ikke motbevise det. Jeg synes det er selvsagt at hva du sier kun er vrøvl. Infantile vesle bengel.

Du har ikke alderen din i profilen din. Jeg regner med at du er 12 år gammel inntil det motsatte er bevist. Good going!

Opprinnelig skrevet av Shadar@13.07.2004, 10.37
ja for dft r jo bre brnslige sill på gc, det er en lol maskin hax0rz faen azz. bre drittslill! G I MEG GTA: Vice city lizzm!!!!11 fux0rz, GC er teit ass mario er gjey helo thar

lolooooloololol

Hører du hvor hjerneskadd det der høres ut? Vel, gå å se deg i speilet, så SER du hvor hjerneskadd det er også. Nintendo sliter ikke littegrann, de selger vel så mange konsoller som Microsoft, som folk sier har en god markedsposisjon. Det er bare at alle forventer mer fra Nintendo fordi de simpelthen er en gammel majestet. Hvilke spill er det som er så barnslige på GC da? Er du for tøff til å spille spill der du ikke kan drepe horer eller voldta småjenter? Er det farlig å ikke se blod? Føler du at manndommen din blir truet dersom du spiller et spill uten pupper som spretter omkring? Kom med noen beviser på at Nintendo bare har barnespill, ellers gidder jeg ikke motbevise det. Jeg synes det er selvsagt at hva du sier kun er vrøvl. Infantile vesle bengel.

Du har ikke alderen din i profilen din. Jeg regner med at du er 12 år gammel inntil det motsatte er bevist. Good going!
74206​

plz god save me from his f***** madness

okey ikke alle gc spilla er barnslige men mange some zelda på nye eventyr eller noe sånt

Opprinnelig skrevet av Bjørn+13.07.2004, 10.46-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@13.07.2004, 10.37

lolooooloololol

74206​

plz god save me from his f***** madness

okey ikke alle gc spilla er barnslige men mange some zelda på nye eventyr eller noe sånt
74210​
[/b]

Zelda har aldri vært og kommer aldri til å bli barnslig, selv om grafikken i Wind Waker kan virke barnslig. Mitt tips er. Kjøp deg en GameCube og test Zelda og Mario og kanskje noen andre spill du mener er barnslige. Det kan godt være at du vil komme til å like dem.

Hvis du så absolutt må ha blod og gørr, er det vel bare å kjøpe et Resident Evil-spill, Etarnal Darkness eller MGS Twin snakes som du nevner. Alle disse er temmelig voldelige spill som er eksklusive for GameCube. Det er helt sikkert flere eksklusive, men jeg kommer ikke på flere nå :flau:

Du har også Splinter Cell på GC, som sikkert er hakket bedre enn PS2 versjonen. Beyond Good and Evil er også et veldig bra spill, og relativt familie-vennlig men ikke barnslig.

Disse spillene som hele tiden blir stemplet barnslige er forresten ikke barnslige. De er familievennlige, noe som ikke kan sies om Resident Evil eller Metal Gear Solid.

jeg spiller ikke så mye blod og gørr spill vel mgs er det jo litt blod i når du skyter vakten i nakken

men det abselutt mer moro i og kjøpe gc en et nytt spill

Jeg trodde SG var ferdig med slike tråder som denne. Denne Bjørn har nok hørt av den tøffeste gutten i klassen sin at Nintendo er for mindre barn enn ham og er livredd for å ikek fremstå som eldre enn han egentlig er.

Hør på meg junior, spill spill fordi det er gøy, ikke fordi de gir deg en "image". Følger du markedsføringsapparetet til spillutgiverene blindt ender du opp med flauser som Driver 3 og andre dritspill. Følger du derimot mer med, kjøper spill fordi de er GODE vil du ha det mye mer gøy med hobbyen din.

Image is nothing. Thirst is everything. Trust your instincts. Obey your thirst. (noe i den duren i alle fall)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Å sitere en brusreklame fører vel egentlig mer vondt med seg enn godt, eller hva?

Opprinnelig skrevet av GombaC
Jeg trodde SG var ferdig med slike tråder som denne.
Sorry Jens, men slike tråder vil dukke opp igjen helt til gamle-Erik står der med gaffelen sin og hutrer i snøfokken. Det er bare å bite det i seg.

Opprinnelig skrevet av GombaC@14.07.2004, 20.26
Denne Bjørn har nok hørt av den tøffeste gutten i klassen sin at Nintendo er for mindre barn enn ham og er livredd for å ikek fremstå som eldre enn han egentlig er.

75010​

sorry men jeg er den tøffeste gutten i klassen

og ikke kall meg JUNIOR :mad:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ånei, Bjørn! Tormod og Gaute i parallellklassen din synes ikke du er kul nok fordi du spiller TV-spill og henger på forum! Slutt med det, så synes de du er mye kulere med en gang! Også slipper vi å ha deg her!
Heia heia heia!

Og femtenåringer ER juniorer, sånn er det bare.

Status
Stengt for ytterligere svar.