ja for dft r jo bre brnslige sill på gc, det er en lol maskin hax0rz faen azz. bre drittslill! G I MEG GTA: Vice city lizzm!!!!11 fux0rz, GC er teit ass mario er gjey helo thar
lolooooloololol
Hører du hvor hjerneskadd det der høres ut? Vel, gå å se deg i speilet, så SER du hvor hjerneskadd det er også. Nintendo sliter ikke littegrann, de selger vel så mange konsoller som Microsoft, som folk sier har en god markedsposisjon. Det er bare at alle forventer mer fra Nintendo fordi de simpelthen er en gammel majestet. Hvilke spill er det som er så barnslige på GC da? Er du for tøff til å spille spill der du ikke kan drepe horer eller voldta småjenter? Er det farlig å ikke se blod? Føler du at manndommen din blir truet dersom du spiller et spill uten pupper som spretter omkring? Kom med noen beviser på at Nintendo bare har barnespill, ellers gidder jeg ikke motbevise det. Jeg synes det er selvsagt at hva du sier kun er vrøvl. Infantile vesle bengel.
Du har ikke alderen din i profilen din. Jeg regner med at du er 12 år gammel inntil det motsatte er bevist. Good going!