GC

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meget velformulert svar der, Bjørn. Stå på, junior!

nei dette her gidder jeg lenger ban eler fjern meg. jeg vil ikke være medlem her mer

det var litt kjipt

men vil igjen si takk til alle som hjalp meg med bios problemet mitt

Opprinnelig skrevet av Bjørn+14.07.2004, 22.27-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@14.07.2004, 20.26
Denne Bjørn har nok hørt av den tøffeste gutten i klassen sin at Nintendo er for mindre barn enn ham og er livredd for å ikek fremstå som eldre enn han egentlig er.
75010​
sorry men jeg er den tøffeste gutten i klassen

og ikke kall meg JUNIOR :mad:
75076​
[/b]
thanks for proving my point junior...

Back on track:

Selv om jeg ikke har en Game Cube virker det som om det er veldig mange gøyale spill. Selv om mange av spillene kanskje er mer eller mindre rettet mot de under alderen til Bjørn her, betyr ikke det noen ting.

P

plan_nine

Gjest
Men hva i hellvette var poenget i provosere Bjørn på den måten? Resultatet ble at han stakk! Når dere oppfører dere slikt bidrar dere ikke på noen måte. Bjørn kunne lett blitt konvertert hadde han blitt mottatt på en anstendig måte. Men den gang ei, dere måtte være så hovne og "morsomme" ettersom dere er "bedre" enn han. Om man aldri har spilt GameCube og ikke har fått mer informasjon om den enn markedskampanjene til Nintendo skjønner jeg godt at unge folk kan gå rundt med det inntrykket. Gaming-samfunnet i Norge er lite nok som det er, og når dere (som faktisk er en side med stor trafikk, merkelig nok) oppfører dere slik vokser det ikke i det hele tatt.

Dette er dere for gode til.

Han var et stort tap for spillegal. Jeg vil for alltid savne han. Nå setter jeg meg ned og spiller "Zelda på nye eventyr"

Plan_nine: ingen liker påstander uten argumenter.
han kan ikke komme på Norges mest rettskrivende forum og jalle ut til fete fanboys om hvor dritt spilla til GC er uten å backe det opp med argumenter på en eller annen måte.

vi sendte ham tilbake der han tilhørte, på røykehjørnet med Tormod hvor han kan snakke om Bruce Willis-filmen med 18-årsgrense han så i overigår.

dtt e var ltt komisk...

Opprinnelig skrevet av Bjørn@17.07.2004, 17.23
zzzzzz.. ah hva skjer sorry hva gikk av meg. jeg liker egentlig av spille maskinene.

unnskyld:D
76166​
hæ?

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Bjørn@17.07.2004, 17.23
zzzzzz.. ah hva skjer sorry hva gikk av meg. jeg liker egentlig av spille maskinene.

unnskyld:D
76166​
La meg gjette, du er 13 år ikke sant? Åssen fungerer det for deg?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og hva med å lære seg å skrive sitt eget morsmål? Har hørt at det kan gi avkastning i det lange løp.

Status
Stengt for ytterligere svar.