gcen min har klikka

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#2
Nei, prøv å gi den en kos, funker ikke det så gå å hev garantien :) De du kjøpte den hos kan ikke si noe på det. Pass på å ta med kvitteringen da.
 
#3
Du kunne vært litt mer presis... Skjer det ofte, eller har det bare skjedd en gang? Med bare ett spill, eller med flere? Hva er feilmeldingen?

For ja: Det hender at den den henger seg opp og at man blir nødt til å restarte. Det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt med den. Og så kan det jo være spillet/ene det er noe galt med?

Det har skjedd et par ganger med Metroid hos meg.
 
#4
Opprinnelig skrevet av jeg er lat@14.04.2004, 14.34
er det normalt at den får system feil etter ca1 månde :help:
Min GameCube har klikket flere ganger den, og kjenner mange som har opplevd det samme. Skjer utrolig sjeldent, men det kan skje. Noen ganger, derimot, er det spillet som har skylden. Jeg har f.eks. FIFA 2004. og det klikker absolutt hele tiden. Men hvis du får systemfeil ofte, ville jeg kanskje sjekket den.
 
B

BonyHawk

Gjest
#6
Speaking of klikking. Splinter cell til xbox klikker hele tiden.

Min gc klikker bare på Rogue Squadron II
 
#10
Never gone klikk... bildet fryste seg EN gang i PSO da... long long time

ago....
 
#11
Min har klikket to ganger, når jeg spillte Majoras Mask. Jeg velger selv å

tro at dette er på grunn av feil med portingen fra N64.
 
#12
Min har også klikket én gang da min bror spilte Sonic. Funket ikke en gang

å trykke på restart knappen, så jeg var nødt til å slå av og på igjen. Men det har ikke

skjedd noe annet siden, så regner med det var et engangs tilfelle.
 
#13
Henger den seg opp er det antakelig vis spillene det er noe galt med

(Discene er slitte). Sjedde med et brukt fifa spill som jeg kjøpte for 50kr eller noe fordi

den forige eieren hadde behandlet discen dårlig... Hvis dette er tilfellet hos deg (noe jeg

tror det er) har du deg selv å takke... Skamm deg!!! :evil: ... eh, ja...

:$