Gears Of War 2 (360)

#1



Jepp, det er fortsatt en mnd igjen men dette kan man da ikke la vær å hype opp litt eller hva?

Gears of war er fortsatt noe av det beste jeg veit og spille på i kosekroken, jeg fikk det noen dager før release i 2006 og spiller det den dag i dag.

Det finnes nok noen her som er nejsayers men jeg vet andre deler min overanspente glede for att dagen snart er her.

Gears of War 2 is a tactical third-person shooter video game in development by Epic Games and to be published by Microsoft Game Studios exclusively for the Xbox 360.[5] It is the sequel to the critically acclaimed best-seller Gears of War, and was announced by lead designer Cliff Bleszinski during the February 20, 2008 Game Developers Conference. The game will use a heavily upgraded version of the Unreal Engine 3.[6] During E3 2008, a worldwide[7] release date for the game was set for November 7, 2008.[2]

In Gears of War 2, the Locust have found a way to make giant emergence holes capable of destroying entire cities at once. Marcus Fenix and the rest of the COG Delta Squad are now drilling underground to "take the fight to the Locust." In a teaser of the first scenes of gameplay of Gears of War 2, COG soldiers engage in battle with a large army of Locust as they travel to drill into the underground region. Comic book writer Joshua Ortega says, "The stakes are raised. This is humanity's last stand. Everything is at risk. Nothing is safe."[8]

www.xbox.com/en-US/games/g/gearsofwar2/


Video Preview:

http://media.xbox360.ign.com/media/142/14232680/vids_1.html
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Leste at dette spillet skulle bli mer girlfriend-vennlig, ved å ha både en love story og forskjellig vanskelighetsgrad i co-op (en spiller kan ha på hardcore mens en annen spiller casual). Det siste virker i det minste som en god ide.
 
#3
Høres jo igrunn helt flott ut.

Kona er helt blessed av gears, hun elsker stemningen,storyen, alt å spesiellt å SE PÅ MULITPLAYERKAMPER. Det er jo noe det også.


Hun har vært med på litt co - op men det som hu sliter med er å styre kameraet samt att hun blir redd når hun ser en locust løpe mot ho.

Uansett så er gleden med dette att jeg kan kapre stua dagen lang med gears.



Om ikke "Top Model" er på tv.

goddammit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Bare så det er sagt så respekterer jeg historiefortellinga i Gears of War enormt mye mer enn de aller, aller fleste andre spill. Epic brukte cinematiske filmklipp på en måte som faktisk rettferdiggjør å kalle dem "cinematiske"; bruk av kroppsspråk, antydningens edle kunst og fiffige kameratriks i tillegg til det 90% av alle andre historiebaserte spill gjør - snakkende hoder - gjør at det går an å gidde å få med seg historien uten å få lyst til å grave ut øynene med skje. Historien er akkurat så åttitalls actionfilm som man kan forvente etter å ha sett omslaget, så der er alt på stell. Noe som gjør at jeg gleder meg til oppfølgeren, siden gameplayet ikke er verdt å si noe om annet enn at det satt som ei kule. GoW 1 er fortsatt det spillet jeg har lagt flest Xbox Live-timer i, og jeg mistenker at det blir noen til når dette kommer. ^^
 
#5
Spelte gjennom Gears med ein kompis, gjett om vi skal gå bananas i oppfølgeren! :D

Beste co-op på 360 etter min mening. Army of Two på ein solid annenplass.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
In a sequence seen in the game's first trailer, the player must defend one of many trucks headed to a cavern from which the COGs can launch their invasion. On video it looks like an exciting moment, a refreshing assault through a woodland area filled with giant bosses and massive troop formations to decimate.

In practice, the restrictive space and simple turret-based shooting grows dull rather quickly,
...
Rather than serving as a rewarding dessert, these levels typically feel like annoying distractions from the main course. I won't be buying Gears of War 2 to play an on-rails shooter, but that's what players will be treated to later in the fifth act of the game. As Dom and Marcus make an escape, they hitch a ride--"more bad-ass" may as well translate to "riding everything that moves"--on a Reaver, the Sentinel-like monsters from the first game. The depth of gameplay is reduced to aiming the cursor and shooting at other flying objects, while occasionally dodging a missile.
bleh
 
#7
Bleh indeed.

Men jeg vil bare ha med meg storyen før jeg spiller MP i noen år.

Og uansett er nok resten av gameplayet upåklagelig om det er noe likt eneren i det hele tatt, vilket er sannsynlig.
 
#8
Tror ikke det Lodin siterer har noe å si på opplevelsen singleplayeren vil gi. Jeg husker hvordan det føltes å kjøre fra de flaggermuslignende vesnene i Gears of War med en kompis i turreten, hvor intenst og enormt det føltes til tross for at vi fulgte en linær vei i rundt fem minutter.

Multiplayeren ser bedre ut enn noensinne. CliffyB har hørt og sett hva som må forandres, og gjort det. Stopping power, wingmanmodusen, nye våpen, videreutviklet coversystem med skjold og human shield. Mmmyeah.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#15
Seriously 2.0 (50G)
Kill 100,000 enemies (any mode)

Kjenner jeg gleder meg allerede.



Edit: Og denne da:

Party Like It's 1999 (30G)
Play 1999 rounds of multiplayer (any mode)
 
#19
The real challenge comes when you realize that not only does the game bring in tougher enemies as they also grow in number, but they also level up every ten levels. When I was taking part of a marathon Gears 2 multiplayer session that lasted into the wee hours of the morning only one group of five was able to make it through Horde mode's 50 waves. It wasn't until the following day that they were able to do it without having to use a continue, and even that was with the difficulty set to casual. Having beaten the game on hardcore I was quick to poke fun, only to have my Horde run end on wave 35. I was also playing on casual.

The real test will be to see if people can ever beat the 50th wave on Horde on insane difficulty. The first group of people to do that should get a treat; perhaps some sort of cookie.
Link

Har troen på at dette kommer til å sykt morro og laaange kvelder! Faen jeg gleder meg! En uke igjen
 
#20
Spillet er mye lettere enn 1ern, de eneste vanskelige sakene kan være "on rails" seksjonene siden det er såpass uvant. Dro igjennom SP på hardcore iløpet av 8 - 9 timer... uten å stresse i det hele tatt. Selvfølgelig dritskøy, men veldig skuffa over slutten. Får håpe gledesnivået hopper litt opp igjen når jeg finner litt skikkelige folk å spille MP med og en kompis å dra insane med...eller jeg gjør vel kanskje bare det selv å om ikke det er mer en 20% vanskelighetsøkning som jeg hører noen sier.

Horde er forøvrig ikke SÅÅÅ fett som alle skal ha det til å være, det er bare å skyte på locust etter locust på ett map. Vanlig MP og alle de nye modusene hadde jeg det mye mer skøy med. Insane botene er faktisk brukbare å trene på også!