Gears Of War 2 (360)

Scary Paladin

Ukjent herremann
#21
Hva med at dere holder kjeft eller diskuterer tannhjul av krig 2! Ta dritten et annet sted. :argh:
 
#22
Det var igrunn det jeg prøvde å få til, men Mr.smartypants her vil ikke gi seg å jeg blir irritert.

Scary søten, kanke du bare slette all dritten her da?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
Nevnte det i Day in the Life også, men jeg spilte multiplayerdelen, 4 vs. 4, i går. Mulig jeg husker eneren som bedre enn det var (noe som er lite sannsynlig siden jeg ikke syntes eneren var så bra som alle skulle ha det til), men jeg merka altfor lite nytt. Single player ser ganske mye mer episk ut, noe multiplayerbanen jeg spilte på var alt annet enn. Men var ikke litt av sjarmen med GeoW den litt mørke undergrunnstilen?
 
#24
Downs: Ja ting er liksom mer...hm. "lyst" eller hvordan man skal putte det. Men de har sine mørke maps også, jeg gleder meg veldig til flashback mappacken man får med spillet. Men jeg er jo fan av sakene så det er liksom fett uansett.


Aleks: Takk takk! Hett tips: Jeg gjør andre ting i flere vinduer mens jeg krangler med deg, som å snakke med hyggelige folk som finnes her feks:)
 
#25
Du er en irriterende person Aleks, få deg et liv. Du troller her dagen lang, en bekjent av en dude på SG synes du er en nerd og det tviler jeg ikke på. Ikke vits i å ødelegge emnet helt fordi du vil ha oppmerksomhet, som du ellers ikke får.

Ei uke igjen nå, hvertfall for oss som har forhåndsbestilt gjennom Absoluttspill.no. Merker at jeg ikke er noe hypet, har ikke sett så mange videoer eller bilder, eller lest noe særlig. Samme gjorde jeg med Gears of War, men da var det fordi jeg ikke visste noe om det. Spillet ble kjøpt samme dag det ble lansert etter å ha sett et par reviews, og det skuffet ikke. Langt ifra.

Planen er som følger: Kjøre gjennom Gears of War co-op på Hardcore med en kompis etter skolen på onsdag, deretter kjøre gjennom Gears of War 2 co-op med samme kompisen på fredag. Har ingen forventninger, merker ingen hype whatsoever. Tror det er et godt tegn. :)
 
#27
Du er en irriterende person Aleks, få deg et liv. Du troller her dagen lang, en bekjent av en dude på SG synes du er en nerd og det tviler jeg ikke på. Ikke vits i å ødelegge emnet helt fordi du vil ha oppmerksomhet, som du ellers ikke får.

Ei uke igjen nå, hvertfall for oss som har forhåndsbestilt gjennom Absoluttspill.no. Merker at jeg ikke er noe hypet, har ikke sett så mange videoer eller bilder, eller lest noe særlig. Samme gjorde jeg med Gears of War, men da var det fordi jeg ikke visste noe om det. Spillet ble kjøpt samme dag det ble lansert etter å ha sett et par reviews, og det skuffet ikke. Langt ifra.

Planen er som følger: Kjøre gjennom Gears of War co-op på Hardcore med en kompis etter skolen på onsdag, deretter kjøre gjennom Gears of War 2 co-op med samme kompisen på fredag. Har ingen forventninger, merker ingen hype whatsoever. Tror det er et godt tegn. :)
Du mener vel Insane? Hallo mann, du har da spilt dette nok til å være kar nok nå:ler:
 
#28
Nei, du vet Halo 3? Heroic mode, "the way the game was ment to be played"? Tenker i samme bane rundt Gears of War, jeg gidder ikke slite med visse vanskelige seksjoner lenge om gangen, vil bare cruise gjennom og få en helvetes opplevelse. Insane taes alltid på andre gjennomgang med en annen kompis.

Kunne kanskje nevnt at "kompisen" er en som aldri har spilt Gears. Vil gi ham en start hvor han føler seg god. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Jeg spilte Halo 3 på Legendary sammen med en kompis som aldri hadde sett Halo før, og det gikk som smør. Hvis ikke begge to suger esellem konstant klarer dere det greit.
 
#30
Start på casual, men si att det er insane. Bare for å bøffe`n opp litt. Så midt i act2 bytter du over til insane:)

Det burde gi han en god innlæring.
 
#33
Yeas. Hvis du gjør det tåler fiendene til kompisen din som ikke er så god mindre, men ingenting annet forandres.
 

K999

Keystone State Of Mind
#35
Og 9.5/10 hos Gametrailers.

Fikk selv endelig forhåndsbestilt det idag. Gikk for vanlige versjon, siden jeg egentligt driter i alt det andre. Har ikke sett making of video-en fra énern engang. :/
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Jeg trodde release var den 7. november, hvorfor skal Elkjøp plutselig ha det i hyllene? De pleier jo å holde slike datoer såvidt jeg husker.
 
#40
Siba skal ha 379kr får det :D