gears of war 2, verdens beste ponni

#1
En venn av meg plagde meeg et halvt år og sa jeg måtte prøve gears of war 2, så jeg gikk og kjøpte meg xbox og det spillet. jeg spilte det og ruunna det på Insane, etter det var det det beste spillet jeg hadde spilt, det er jo et av de mest hardcore spilla jeg har spilt. har ikke hørt noen snakke om det før, syntes det er litt rart, ingen av vennene mine liker det spille noe særlig. Er det fordi de er retarde eller er det jeg som er deT? :O
 
#6
Du må ha hatt utrolig flaks om du ikke har møtt glitchere i GOW2.

Jeg spilte Gears1 i klan og var med på kamper og kosa meg som faen med shizzet, da ble man raskt kasta på hue og ræva ut om man glitcha. Gears1 uten cheaters er dritmorro den dag idag, men de snudde om balansen helt i 2eren...kanskje for det beste mener noen, men jeg syns det bare ble mer og mer piss og til slutt orka jeg ikke å spille lenger.

Det skal sies att jeg ikke har spilt på en god stund, og patcher kan ha gjort mirakler. Men jeg holder meg til eneren frem til eventuellt det tredje spillet kommer.

Elsket SP delen av spillet da, veldig glad i GOW universet.


Edit: Hva mener du med SPS egentlig? mente du FPS?
FPS= First Person Shooter, GOW er ett TPS altså ett Third Person Shooter spill.
 
#7
Glitch er for noobs sier jeg as.

jeg har spilt GOW2 nå 1 mange mnd online, har møtt 2 glitchere, tror jeg da. husker bare alle fra laget mitt døde når det var ny runde.

Men ja, det at man kan gå i cover og hoppe rundt overalt digger jeg.
 
#8
Du må ha hatt utrolig flaks om du ikke har møtt glitchere i GOW2.

Jeg spilte Gears1 i klan og var med på kamper og kosa meg som faen med shizzet, da ble man raskt kasta på hue og ræva ut om man glitcha. Gears1 uten cheaters er dritmorro den dag idag, men de snudde om balansen helt i 2eren...kanskje for det beste mener noen, men jeg syns det bare ble mer og mer piss og til slutt orka jeg ikke å spille lenger.

Det skal sies att jeg ikke har spilt på en god stund, og patcher kan ha gjort mirakler. Men jeg holder meg til eneren frem til eventuellt det tredje spillet kommer.

Elsket SP delen av spillet da, veldig glad i GOW universet.


Edit: Hva mener du med SPS egentlig? mente du FPS?
FPS= First Person Shooter, GOW er ett TPS altså ett Third Person Shooter spill.
jeg mente Second person, er det ikke det det er da?
 
#13
Når du ser det utifra avatarens øyne er det "første person" når du ser figuren foran deg er det "tredje person" Når du ser det ovenifra kalles det fugleperspektiv.

Bugz viste fint også.