Gears of War 2

Lodin

Der Waaaah
#1
Jepp, da var keynoten til MS over og de avslutta med det beste. SITAT
11:39:: Gears of War 2 video! No gameplay, just a red and black video of a fight with the locust. Very stylized. The trailer ends and Cliffy B chainsaws his way through the back of the stage.

11:42:: The conference ends with Cliffy B announcing that the game is 360 exclusive and will be coming out this year, November 2008.[/b]
Det er alt vi veit foreløpig og det var vel egentlig allerede forventa, men nå er det i det minste bekrefta. Nok en gang skal Marcus Fenix ut å sage gresshopper og høre på Mad World.
En fyr fra Epic demoa forøvrig en del nytt stæsj til UT3 som hundre fiender på skjermen samtidig og ødeleggbart terreng, men så spørs det om de greier å få noe nytte av det i spillet. 360en sliter som kjent allerede nok med motoren. :p
 
#3
okaaay? jævla dårlig teaser. eneste den muligens hinta om er noe saw-battle-greier, det hadde vært noe. Noe a la sword stunninga i Halo 3.
 
#4

Shiiiiiiii, it's mo like tearz of war 2
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Unreal Engine 3 skal være kraftig oppdatert siden GoW 1, så dette lover bra for bedre grafikk:

SITAT
11:07: Welcoming Epic's Michael Capps on stage. He is the president of Epic Games.

Epic's Michael Capps talks Unreal Engine.

11:08: Mentions success of Gears of War and Unreal, but it looks like he is here to talk about Unreal Engine 3. A trailer runs that shows UE3 games that are already out on 360.

11:10: "Imagine what Gears of War would look like if we launched it today." CEO comes out to talk about updates on Unreal Engine. Ambient Occlusion technology is one thing they've added. This is good for more realistic shadows.

11:11: A video is showing of Gears of War with hundreds of enemies running down the road to show off new tech. Water and splash effects are shown, again using Gears of War on updated engine.

11:11: Other additions: soft body physics shown with a cube of gross meat, destructible environments shown with exploding wooden fences and concrete.[/b]
 
#7
Blir absolutt å anskaffe seg. Ble smått imponert av oppgraderingen til Unreal-motoren, er spent på hvor mye det kommer til å merkes i gameplayet dog. Uansett, en must-buy for min del.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
SITAT(Xenosapien @ 21.02.08, 21.36) 103814
Ble smått imponert av oppgraderingen til Unreal-motoren, er spent på hvor mye det kommer til å merkes i gameplayet dog.[/b]
Det kommer til å være mer enn seks modeller på skjermen samtidig, det tror jeg du kommer til å merke.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Og her støter vi igjen på harddisk-problematikken som preger xbox360-spill, siden utviklere ikke får bruke harddisken til caching hvilket hadde gjort data-shoveling ("loading on the fly" er vel en passende beskrivelse) både kjappere og enklere. World of Warcraft bruker data shoveling på en pen måte, mens Half-Life-serien preges av konsekvente mini-loadetider flere ganger per brett.

Nå tør jeg ikke en gang tenke på hvilke mengder av data som må loades når Unreal3-motoren skal flekse muskler.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
SITAT(Revan @ 20.02.08, 22.31) 103663
okaaay? jævla dårlig teaser. eneste den muligens hinta om er noe saw-battle-greier, det hadde vært noe. Noe a la sword stunninga i Halo 3.
[/b]
Skjønner du i det hele tatt hva en jævla "teaser" er, eller? Poenget er ikke å flekse masse nye fiender og brett og modi og våpen og dill og dall, din fjott. Det er mer eller mindre en animert versjon av en PR-release som bekrefter at spillet eksisterer. Heftigere trailer dukker først opp lenger ned veien.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#13
Jeg fant et " Epic Games' Mark Rein Interview" på Eurogamer. Har ikke så vanvittig mye med GoW2 å gjøre, men greit å få med seg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Og i den forbindelse er det er intervju med John DiMaggio, stemmen bak Marcus Fenix, på IGN.com (Ja, jeg vet, jeg vet):

"It's badass. In fact, I saw some of the stuff yesterday! Which level was it? It was, well listen, there's bigger beasts in this game. Bigger beasts. Remember the scene with the Brumak, when the Brumak comes out and we're like 'Brumak! Roll! Get outta there!' and it's coming after them – and they don't have a fight with him? Well, they fight him now."
Ikke mye å gå på, riktignok, men artig lell.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Which level was it? It was, well listen, there's bigger breasts in this game. Bigger breasts.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#17
GoW var ikke akkurat noen killerapp, men jeg storkoste meg med coop. Selv om GoW2 blir av samme kaliber hvor man spiller det én gang - kanskje to - så kommer jeg fremdeles til å plukke det opp. Coop er morro.

Når man først snakker om intervju med Mark, så finner man en her også. Igjen, ikke noe av verdi å gå på, men jeg lo litt;

Mark Rein: Gears of War is a console game.
TG: Well why did you put it on PC?
Mark Rein: I don't know.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#18
Og der var første ingame-videoene ute.

klikke.
Et par ekstravideoer finnar man her og her, hvor man får funfacts og dem sammenligner grafikken med første spillet.

Dette så da ikke så værst ut. Jeg er optimistisk. Cliffy kan dra å dra seg, dog.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#20
Sett HD-videoen. Ser snasent ut, men hvis jeg først skal late som om jeg likte eneren nok til å bry meg så ser det litt for Halo-inspirert ut. Hvis det skal et fullt magasin til for å drepe én fiende blir det ikke noe morsommere av å ha 500 om gangen.