Gears Of War - Nedlastbart innhold blir gratis

Ser ut som at nedlastbart innhold(DLC) til GoW blir gratis. :)

Opprinnelig skrevet av Mike Capps // Epic Games

We always take care of our customers, we always give them stuff for free.
Ingen som vet spesifikt hva det er snakk eller når det kommer, men det skal vist ha vært i uvikling siden august.

Hva tror dere? Nye kart, eller kanskje en ny modus?

Kilde: GameSpot

Er kanskje litt old, men alltid kjekt å ta opp emnet igjen. Jeg håper de inkluderer nye modus, flere modeller og spille som og nye kart. Er vel ikke så mye annet de kan gjøre?

Novastrum

Feminist-elitist
Kan jo håpe på noe lignende de har gitt ut gratis til Unreal Tournament 2004. Der har de gitt ut baner kontinuerlig, og pakket disse i mega-packs når det blir mange nok. Noen av disse inneholder også nye våpen og kjøretøy. Hvis de fortsetter slik de har gjort kan vi nok i det minste vente oss nye våpen og nye baner.

Nye våpen hadde vært alright:D hittil er ikke utvalget stort:p

Nye våpen og nye maps hadde vært kos. Håper den nye patchen som fikser mic buggen blir gratis.

Isåfall kunne spillutviklere tjent godt på å la det ligge flere feil i spillet, for så å kreve penger for en patch som fikser de.

Ny oppdatering på vei! Denne inneholder blant annet bugfixes og 720p-support via VGA. Men den største godbiten er at den inkluderer en helt ny multiplayermodus kalt Annex! Mer detaljer om det neste uke.

Hyggelig at denne også blir gratis.

Kilde: EpicGames

Mer info om den nye oppdateringen og den nye multiplayermodusen:

SITAT
In Annex, gamers seize victory by keeping control over key map locations, or objectives, long enough to collect a winning number of points. Every map contains two to five identified objectives available for capture, with one objective active at a time. Objectives are based on map weapon-spawn locations and have a potential value of 60 points toward either team’s score. Teams collect those points by maintaining ownership of an objective until all 60 points have been distributed. Every second that a team controls an objective, the team gets one point. When an objective falls to zero points, the next objective is selected at random.

And while defending their objectives against the onslaught of Xbox LIVE opponents, gamers may notice the following minor adjustments to “Gears of War”:
*VGA Cable Support: Monitor resolution widths greater than or equal to 1280 now render as letterbox. In particular VGA users running at 1280x1024 will now see the game in full 720p (1280x720) resolution in letterboxed form.
* Adjusted Assassination Multiplayer Gametype: Leader no longer has to unlock weapons and now has to be executed to die.
* Adjusted Boomshot: Splash damage to be more effective rendering targets down-but-not-out
* Adjusted Hammer of Dawn: Aiming will be more forgiving of moving targets
* Adjusted Roadie Run: Reduced frequency of accidently grabbing cover while running
* Kill Message Ticker: Ticker can now be seen while down-but-not-out and spectating
* General: Addressed a number of possible exploits in multiplayer
[/b]
Patchen kommer om kort tid, i løpet av morgendagen. Det jobbes også med en map-pack, som vil inneholde 4 nye kart. Når denne kommer vites ikke. Det vi vet, er at denne kommer til å koste litt i starten(MS vil ha penger), for så å bli gratis noen måneder etter.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den patchen der gjør at jeg smiler bredt. Alle små irritasjoner jeg har med Gears ser ut til å bli fiksa. Ny spillmodus er også toppers.

Det at nye kart koster penger er såklart litt nedtur, men for faen - regner man øre per spilltime blir det temmelig mikroskopisk pris for moroa. Og siden den første kartpakka var gratis, aner jeg at prisen for de nye karta blir rimelig lav. Jeg skal iallfall kjøpe den dagen de kommer.

Her er det forresten skjermbilder og video av Annex in action.
Kan forstå at map-packen vil koste litt, men håper det ikke blir for mye. De 4 nye Lost Planet kartene koster tilsammen 800 MS Points(om jeg husker rett), det føler jeg er litt for mye. De også blir gratis etterhvert, men likevel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa litt Annex akkurat (public for seieren), og det var riktig så skøy. Endelig en spillmodus hvor godt lagspill ikke bare er en fordel, men helt nødvendig. Likte godt at kontrollpunktene på kartet byttet om etter en kort stund, det holder farten oppe. Så var det bare å teste litt med noen mer habile folk enn han tolvåringen jeg havna på lag med akkurat som bare klagde over at alt var av tvilsom seksuell legning og at alle på motstanderlaget juksa, da...

D

Deleted member 91

Gjest
Steike, kan godt hende jeg blir å finne på Gears of War igjen ganske så snart. Se ikke bortifra at jeg parterer meg på saga di en gang imorgen kveld, Yeti.