Gears of War, the movie

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
SITAT
New Line has won feature rights to Microsoft's hugely popular vidgame "Gears of War" with Stuart Beattie writing and Marty Bowen and Wyck Godfrey producing via their Temple Hill banner.[/b]
http://www.variety.com/article/VR111796147...yid=13&cs=1

Hentet fra Beyondunreal

Dette høres spennende ut, men jeg blir overrasket hvis kvaliteten er høyere enn det Doom var. Jeg er veldig interresert i åssen de fikser rustningen til marinene, det skal litt til for ikke å se teit ut med slike romdrakter i live-action filmer. Det beste hadde vært hvis de laget en feature-length CG-film, synes jeg.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
... finnes det nok skuespillere som har halser som tømmerstokker da? Kanskje denne burde vært produsert av WWE Films istedet.

SITAT(Thinaran @ 21.03.07, 00.14) 57540
... finnes det nok skuespillere som har halser som tømmerstokker da? Kanskje denne burde vært produsert av WWE Films istedet.
[/b]
Forrundrer meg ikke om de bruker skuespillere som "The Rock, John Cina og Tripple H". De har alle vært med i en eller har en egen film.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Henry Rollins har kanskje hals nok.

For de som bare fikk opp en par-tre paragrafer når dere leste artikkelen, så er det en del ny info på samme linken, nå.

SITAT
Cliff Bleszinski, lead designer of "Gears" who's known in gamer circles as CliffyB, will exec produce the film and consult on its development for Epic.
(...) Many movies based on big game franchises, such as "Doom" and "Super Mario Bros.," have fared poorly with critics and auds. Rein said he and the Epic team considered that history carefully when thinking about a movie deal.[/b]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et annet forslag til skuespiller for Cole Train er jo Lester "Mighty Rasta" Speight, som var stemmen til Cole i spillet. Han ligner en del også.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SITAT(Mongis @ 21.03.07, 00.51) 57543 Ah, jeg liker valgene dine (især Busta som Cole), men jeg ville heller hatt Mark Langean som Fenix (alvorligt alt, finn et bilde av ham selv, han ligner ganske mye). Ikke like muskuløs, men ansiktet og stemmen MÅ være modelert på ham. Og Toshirô Obata som Kim (han som spilte Tatsu i TMNT-filmen, veit dere). Han jævla generalen eller hva faen som man bare ser i begynnelsen av spillet og alltid ellers bare er grinebiter på radio må så jævlig spilles av han sersjanten fra Full Metal Jacket (R. Lee Ermey), selv om han er aldri så gammal nå. "Five foot nine? I didn't know they stacked shit that high!"

Stranded må seff bare spilles av semi-kjente hip hop/R&B-artister med høyt tjallinntak.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samma som jeg skreiv, det. :p