Gears of War (Xbox 360) ø.k!

#1
Noen i Oslo som kan selge meg Gears of War til xbox 360?

Er så skuffet over online begrensningen i 2'ern og vil heller spille det orginale.

Betaler med pæng. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Begrensningen? Nå ble jeg nysjerrig. Kan du utdype?
 
#3
Begrensningen? Nå ble jeg nysjerrig. Kan du utdype?
Problemet ligger i matchmakingen som ble integrert, ikke bare tar det lengre tid før du får kommet deg inn i et game, dersom du ikke har noen på vennelista di som du kan invitere til et game så kan du ikke hoste online matcher. Jeg sitter med andre ord type 15-20 minutter i matchmaking kø og kommer inn i et spill opprettet av en amerikaner og siden amerika er langt unna så er 50% av disse matchene fulle av lag..
Det at lagene er 5v5 istedenfor 4v4 gjør lag/ventetid lengre. Meget skuffet...
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#6
Problemet ligger i matchmakingen som ble integrert, ikke bare tar det lengre tid før du får kommet deg inn i et game, dersom du ikke har noen på vennelista di som du kan invitere til et game så kan du ikke hoste online matcher. Jeg sitter med andre ord type 15-20 minutter i matchmaking kø og kommer inn i et spill opprettet av en amerikaner og siden amerika er langt unna så er 50% av disse matchene fulle av lag..
Det at lagene er 5v5 istedenfor 4v4 gjør lag/ventetid lengre. Meget skuffet...
:wth:

Hva faen? Jeg har aldri venta i 15 min for å komme inn i en kamp og hvis ting er så ille at du må hoste selv kan du jo lage en privat kamp med venner der det ikke er noe lag. Eller?