Generelt > Trivielt.

Generelt eller trivielt?

  • Generelt

    Stemmer: 0 0,0%
  • Trivielt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
C

Crizpy

Gjest
#1
Altså, hver gang jeg ser "trivielt" har jeg lyst til å si til vedkommende som fant på det ordet at...nei, jeg tar det via et bilde


Vennligst få tilbake Generelt.
Trivielt er homo, og høres bæsj ut.

Jeg snakker på vegene av mange medlemer! Så ikke grill meg nå :djevel:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Hva faen er galt med "trivielt"? Et fullstendig gangbart norsk ord, spør du meg. For ikke å si passende med tanke på innholdet på forumet det har gitt navn til.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#4
Vel jeg liker også ordet generelt bedre en Trivielt :p Eller så kan dere kalle det for generelt prat eller noe..
 
#5
Jeg synes trivielt beskriver det som foregår på del-forumet jævlig bra. Jeg snakker på Europavegene, griller har vi mer enn nok av.
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Planen var å kalle det "Generelt", men det har seg nå slik at vi har et annet delfora som heter Generelt allerede, og det ligger under Spilling Generelt.
Hvis noen har noen bedre forslag til hva Trivielt kan byttes ut med, så er det ikke noe problem å endre det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Don_Corleone: Vel, jeg liker ikke at du skriver så mye feil og bruker :p-smileyen i hvert jævla innlegg. Driver jeg og syter på det? Næh.
Kutt ned på smileybruken og les over før du poster, så skal jeg se hva vi kan gjøre med forumnavnet. ;)

PS: Det med rettskrivingen gjelder til en viss grad Crizpy også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
"Generell prat"? Og det skal liksom være bedre enn "trivielt"? Over mitt lik, for faen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12


Nei, altså... Trivielt er vel og bra, men generel prat = teh winnurz!
 
C

Crizpy

Gjest
#13
Opprinnelig skrevet av Yetipants@29.01.2005, 22.05
"Generell prat"? Og det skal liksom være bedre enn "trivielt"? Over mitt lik, for faen.
170807​
/me dreper Yetipants, får "generel prat" innført, så gjennoppliver Yetipants med life2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Kan dere i det minste skrive det jævla ordet riktig når dere skal argumentere?
Det skrives "generell", for helvete!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#16
Bompiprat. Lolz.
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Jeg foreslår at dere kommer med en del (seriøse) forslag til hva denne seksjonen kan hete, og så tar vi en avstemning etterpå der alternativet med flest stemmer vinner. Ok?
 
#18
*Suge yetipants*.

Jeg liker trivielt. Det er et pent ord.