Generelt > Trivielt.

Generelt eller trivielt?

  • Generelt

    Stemmer: 0 0,0%
  • Trivielt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#81
Opprinnelig skrevet av Skoen@02.02.2005, 14.40
Ja, fra revolver til spøk. Jeg stemmer for den.
172044​
Nå mente jeg faktisk ikke at jeg syntes navnet var bra, syntes bare "fra spøk til revolver" ville bli helt feil da delen er alt annet enn alvorlig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#82
I vaniljedagene het jo den seksjonen "fra alvor til spøk". Morsomt. Ikke. Vel, ok da. Litt...
 
#84
Opprinnelig skrevet av Crizpy@02.02.2005, 16.29
På en fin vei.
Den nye serveren er hvertfall überrask! Det skal dere ha!
172090​

Virker ikke sånn her, istedet for at det går 5-7 ganger raskere enn det som sto på forsiden, går det vel heller 5-7 ganger treigere. Men det er sikkert bare PCen min.

Selv synes jeg useriøst vil være et fint navn, for å vise "motparten" til seriøst-forumet. :)
 
#85
Useriøst er heller ikke noen dum idé.
Eller vi kan kalle det Formelt og uformelt istedet for Seriøst og Trivielt.
Men hva om vi rett og slett blir litt engelske og kaller det Åff Ståpikk... er, jeg mener Of Topic, eller hva med "Litt av hvert"
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#87
Liker Trivielt bedre enn Generelt. Men hva med den gode gamle forumslageren Hummer & Kanari?

Var det bare jeg som synes «Jeg er ikke veslevoksen eller noe sånt.» var morsomt? Revan, du er 13 og det eneste du er flink til er rettskriving. Kanskje en idé å skaffe seg litt tyngde bak innlegga dine før du adresserer moderatorer med «Kjære deg». Eventuelt kan du bare gå og kaste PC-en din ut av vinduet, det hadde vært den beste løsningen for alle parter.
 

Sancti

Terrorkatt
#88
Siden det ble såpass jevnt i avstemningen mellom de fem alternativene, og bare 42 av over 1400 medlemmer så ut til å i det hele tatt bry seg, vil det fortsette å hete Trivielt (i alle fall en stund til).
 

EagleJin

Bear Necessity
#89
:D
Stillheten seirer!

Trivielt > Generelt
 
C

Crizpy

Gjest
#90
Opprinnelig skrevet av Sancti@03.02.2005, 20.19
Siden det ble såpass jevnt i avstemningen mellom de fem alternativene, og bare 42 av over 1400 medlemmer så ut til å i det hele tatt bry seg, vil det fortsette å hete Trivielt (i alle fall en stund til).
172698​
:mad:
Det sier litt om hvor i livet du er.
 

Sancti

Terrorkatt
#91
Aw ... den rettferdige fasen? Jeg vet, den er kjip.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#93
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@03.02.2005, 20.23
:D
Stillheten seirer!

172700​
:D Vi som ikke stemte endte opp med å bestemme. :totomleropp:

Det er kraft i en blank stemme.
 
#94
Jevnt og jevnt ... «Generelt» leder med over 20%.


Houseman kan jo rime og greier ... nesten iallefall. :svette:
 

Sancti

Terrorkatt
#96
Opprinnelig skrevet av Agahnim@04.02.2005, 00.48
Gjevnt og gjevnt ... «Generelt» leder med over 20%.


Houseman kan jo rime og greier ... nesten iallefall. :svette:
172871​
Joda ... men hvis du hadde lest hele tråden hadde du fått med deg at det ikke er den avstemningen som gjelder. :trollmann:
Det ble stemt over fem forslag, og de fikk 4 - 7 - 10 - 10 - 12 stemmer. Trivielt var ett av dem med 10 stemmer, og jeg synes ikke det er stor nok forskjell til å droppe navnet.