George is gettin' upset!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
Jeg har nevnt det et par ganger før, men kan vi værsåsnill skru av den derre greia som gjør at man må vente typ tjue sekunder mellom å poaste innlegg selv om de er i forskjellige tråder? Eller ihvertfall besvare henvendelsen min med noe a la "det går ikke" eller "fuck deg Martin, jeg hater deg"?



in b4 fuck deg Martin, jeg hater deg
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Det er faktisk 30 sekunder. :rolleyes:

EDIT: Og nå er det 10.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#4
Ja, George is upset her og. Får ikke postet bilder fra forum runner. En eller annen hintet om at det kunne være at jeg ble nekta :rettigheta: Ikke tving meg til å starte nødblogg da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Forumet har ikke aktivert det å få lov til å uploade filer (enten det er browser eller forum runner), det må Endre ta stilling til.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
:endre:
 

Endre

Ødela forumet
#8
Jeg er litt usikker på om vi har plass og båndbredde til det, men jeg kan aktivere det og se hvordan det går. Tar forbehold om at jeg kanskje må deaktivere det senere.

Redigert: Tror det skal være i orden nå. Hvis ikke skal jeg ordne det på søndag (er ikke hjemme nå).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Funker Spillegal i Opera igjen nå?​

Edit: Ser faktisk sånn ut. :eek:
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#11
Får det fortsatt ikke til, kanskje jeg er fon-dum? Hm?
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#13
Hadde det vært mulig å få fiksa det slik at man kan gjøre dette i de andre foumene også?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Sorry supersent svar angående posting av bilder på forumrunner men vi får ærlig og enkelt ikke fikset det. Såvidt jeg har skjønt det ligger det noen begrensninger et sted som kun Endre kan komme seg rundt og da må vi vente på at han dukker opp men han lurker en gang iblant.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Som noen sikkert legger merke til har forumeier Endre igjen uten forvarsel tatt ned forumet noen timer for å Endre greier, ser det er noen fargerike prefix men er tema for topic gjort noe med?

Angående nattens oppdatering vet jeg ikke mer enn det jeg ser er noen visuelle forandringer, om noen oppdager andre forandringer kan det gjerne postes siden det er forbanna flaut å ikke vite det.

EN VAKKER DAG!
 
#18
:D

La merke til tull i går kveld, prøvde å få tak i ham.