GGPO - online 2d fighting

#1
jeg prøver en gang til med å reklamere litt for GGPO som altså er en rimelig banebrytende nettklient for online 2d spilling. med vesentlig bedre nettkode en xbox live og forferdelige kaillera. jeg har spillt på ggpo i over et år nå og det er et kjempebra sted å forbedre sf og snk ferdighetene sine i og med at man får prøvd seg mot veldig høy kvalitets motstand hele tiden. Siden jeg reklamerte litt for det her i fjor build 14 så har ggpo communitien vokst ca 100 dobblet og det er skremmende mange asiatere som har oppdaget det her. Communitien består av folk fra hele verden med overvekt fra folk fra usa og japan , men stort sett alle land har en god del representanter. spillene som er supporta er


Street Fighter Alpha 2
her finner du meg og et par andre norske. a2 har antagelig høyeste nivå på konkurranse siden det var det første spillet på ggpo, veldig få scrubs her. men etter at a3 kom så har en del folk emigrert over til det så a2 har ikke flest folk. alex valle er innom fra tid til annen .og jeg har hatt en del sett mot jcole. men det er amerikanere som er vesentlig bedre en de i a2 nå.


Street Fighter Alpha 3
meget stor konkurranse her , har veldig mange folk til enhver tid. v-ism madness.
de beste her er vel noen skummelt gode japanere som ikke kan ha hatt lange pauser fra arcade hallene.


Street Fighter vs X-men
perle av et spill. jeg syntes det var kjempegøy å spille det her lagfritt online siden det aldri kom ut til ps(crap version av sf vs Marvel superheroes kom ut..men det her er bedre) har vel ikke så mange folk til enhver tid i og med at ggpo har hatt Marvel vs Capcom helt siden starten.


Street Figher 3 : Third Strike
ggpo tok av når de fikk det spillet her. det er alltid mange spillere tilenhver tid og mange nordiske også. Jeg har vel sett Pyrolee logga på her et par ganger så nivået på de beste er verdensklasse. er vel mest populære sf spillet bortsett fra st


Super Street Fighter 2 Turbo
veeeeldig mange her ..og nivået er sykt. har mange syke folk som allex valle , Jcole , mike watson og jeg har sett begge wolf brødrene logga på. mange som er litt mer ukjente som er skummle. alltid mange å spille med. eneste negative er at det er en del folk som bruker macroer. men dette er en veldig bra mulighet for å trene til sfhd kommer ut senere i år så dette er vel antageilig det mest populære spillet på ggpo for tiden.


Marvel vs Capcom
her er vel de fleste fansen av vs serien , mange fra usa. jeg skjønner ikke helt hva som foregår i det spillet her ..går litt for fort for meg. bildet illustrerer veldig bra at det kan foregå i overkant mye på en gang på det spillet her.


King of Fighters 98
her er vel hele asia logga på ..ggpo måtte ha nye servere etter at dette spillet ble adda , overflod av kinesiske , koreanske og japanske spillere er logga på hele tiden. jeg skjønner ikke så mye av det spillet her heller , men det er sett på som et av de beste kof spillene.


King of Fighters 2002
samme her , har ferre spillere en kof98 men veldig mange mexikanere og asiater hele tiden.


Garou: Mark of the Wolves (eller noe sånn)
veldig oversett spill. er faktisk et veldig kult spill fra snk.


Samurai Showdown 2
eneste spill fra samsho serien så langt


Dungeons & Dragons: Shadow over Mystara
uhm , det her er gøy , men ikke i lengden. eneste co-op sidescroller spill på ggpo.
noen japanere som kan runde det her på en credit.. skremmende.


Vampire Savior: The Lord of Vampire
eneste spill fra capcoms vs serie. er desverre litt slept on her. mest japanere og noen veldig gode amerikanere som spiller det.


http://ggpo.net/blog/online/
signer man opp her og laster ned clienten så er man et langt steg på vei til å ha det veldig gøy med online 2d fighting , det er et helt uvurderlig sted å forbedre 3s eller st ferdighetene sine.

har du trådløs internett og bruker en router så må man port forwarde port nr(6000 til 6012 og port nr 7000) for at det skal gå smoothere. bare spør meg om ting hvis dere har noen problemer med instaleringa eller uforklarige feil med nettklienten. enkle ting som skaper kjempe-lag er hvis man har torrent nedlasting på eller store filnedlastinger generellt mens man spiller skaper lag.
 
#2
Oi, mye nytt som er kommet siden sist jeg var innom ggpo. En blanding av pc crash og veldig mye jobbing har gjort at det er blitt litt glemt. Har ny pc nå, men hvordan fungerer ggpo i Vista?

Vi må ta litt Ssf2 turbo og Third strike en gang DagV, tror nicket mitt på ggpo var Robeso hvis jeg ikke husker helt feil.
 
#3
jeg skjønner ikke hvordan folk kan sove på det her :D. selv om jeg var best på cvs2 før ggpo så har jeg har hatt det kjempegøy med a2 i et år nå. jeg er gjerne med på en del sett ST !!!:ler:

jeg har kjørt ggpo på vista , helt siden starten og det funker veldig bra. eneste bug som har hendt med meg en gang er en chatbug , der du ikke ser hva du skriver. men snakk med meg på ggpo så kan jeg hjelpe deg å fikse det hvis det ikke funker
 
#4
Veit ikke om det er vista som bugger hos meg eller skjermkortet, men den final burn emulatoren hakker/frame skipper ganske mye. Går helt greit i mame, så vet ikke helt hva som er problemet.
 
#5
final burn emulatoren skal jo ikke kreve noe særlig kapasitet da . så jeg kan ikke tenke meg at det er skjermkortet. fba "lagger" offline altså ?