ghost recon og fight night 3 (360) byttes

D

Deleted member 91

Gjest
#3
Ja Revan, fordi alle antar at coverne er fullstendig kvesta, CD-ene knekt i to og manualen bitt istykker. Heldigvis har vi deg til å passe på oss!
 
#4
Hvem vet. Kanskje de er det. :p Jeg er interessert i GR: AW. Men jeg vil isåfall vente til etter Dead Rising.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Akkurat som Dooka nå satt og tenkte "faen, håper ingen fakker meg i å prøve å pushe unna to spill som ikke funker. For alle vet at det er helt greit, siden jeg ikke har nevnt standen på dem! Muhahah!" Heldigvis var Betjent Rævan raskt på plass, og siden du har pinnet ham så jævlig nå så er det plent umulig for å ham å ljuge og si at spillene er i god stand.
 
#6
SITAT(Nicholas @ 23.08.06, 19.05) 21163
Akkurat som Dooka nå satt og tenkte "faen, håper ingen fakker meg i å prøve å pushe unna to spill som ikke funker. For alle vet at det er helt greit, siden jeg ikke har nevnt standen på dem! Muhahah!" Heldigvis var Betjent Rævan raskt på plass, og siden du har pinnet ham så jævlig nå så er det plent umulig for å ham å ljuge og si at spillene er i god stand.
[/b]
lol:p, men spillene er i helt fin stand ingenting gale med verken cd eller cover så bare gi bud
 
#7
en 20'ings for graw? :)