Gitar selges ikke

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg har solgt alt jeg har....
 
#2
Prøv QXL eller musikkweb istedenfor.
 
#3
Kanskje interessert... Meneh, gitaren og forsterker koster NYTT ca 2700?? Da ville jeg nok ikke betalt 2500 for det hvis det er brukt.. Kom med en litt penere pris på pm så kan vi prates nærmere der... Alder på alt sammen? (15mnder??)
Mvh
totto

p.s - hvor i landet holder du til?
 
#4
Har alltid lurt på om Jiwestone-gitarene er noe særlig, for jeg har vurdert dem, men vil helst teste gitarer før jeg kjøper, eller i hvertfall vite om de er noe tess. Så enkelt og greit:

Er Jiwestone-gitarene noe bra?
 
#5
Totto: Ny pris på dette blir 2898,- så jeg gir ca. 400 kr avslag, på noe som er meget pent brukt. Jeg holder til i Beiarn, Nordland (10 mil sør for Bodø)

Yevon: Jeg har sett en del på Internett, og jeg har funnet flere som lurer på om Jiwestone-gitarene er noe bra. Det kan jeg med hånden på hjertet si. Det er det meste du får for pengene om du går for en Fender-kopi.
 
#6
Nå har jeg solgt forsterkeren, og da står kun gitaren igjen. Jeg selger den for 1500 kr.
 
#7
Opprinnelig skrevet av biik@23.06.2004, 19.18
El-gitar: Jiwestone DST-300 i Metallic blå med hvitt plekterbrett og vib-arm (Fender-kopi). Meget pent brukt i ca 9 måneder - Ny pris: 1899,-
Denne gitaren selges visst ikke lenger, så jeg fant ikke noe info.

Jeg selger den for 1500,- kr.
64727​
jeg og laffen som også driver innpå denne siden har startet band... vi trenger en gitar med 4 strenger. har gitaren din det?????
 
#8
Er det bass du mener?

Gitaren til biik har nok 6 strenger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.