Gitaroo Man [PS2]

#1
Personlig, Jeg elsker rock og metal....
gitaroo man var et spill jeg nøt til de grader.
de sinnsyke beat'ene, elegante gitartoner.....
jeg ble helt lammet av dette fantastiske spillet...det var til og med en på det gamle spillegal som solgte det til meg...for bare 300,- tror jeg...
er det fler som deler min interesse?
som elsker gitar?
hva er din yndlingsbane?
 
#2
Fantastisk spill på alle måter. Ungene digger og spillet, når far spillet Gitaroo Man, blir det samling foran TV-skjermen. Har forøvrig sett det flere steder på tilbud, så det burde fortsatt være mulig å plukke opp spillet for de som ikke har prøvd det.

Min favorittbane er den med samba-skjelettene.
 
#4
Hadde demoen en god stund, som jeg holdt masse på med sammen med Matrim. Ettervert fant jeg fullversjonen på nettet, og når jeg fikk tak i den, satt jeg, Fenrir, Matrim og Meshif oppe en hel natt og spillte det. Spillet er ikke spesielt bra hvis du er alene, men det er utrolig morsomt når du spiller det sammen med noen. De absolutt beste banene mener jeg er "Flyin' to your Heart", "Tainted Lovers", "Born to be Bone" og "Bee-Jam Blues".
 
#5
Eneste som er kult med spillet er musikken. Spesielt musikken på andre brett. Ellers så synes jeg at dette er et ålreit party spill med venner. Kjedelig å spille det aleine. :)
 
#6
Gitaroo Man er et knall spill ;) som jeg ville ha kjøpt selv hadde det ikke vært for at Klaymen kjøpte det rett foran nesen på meg. Den helt klart beste sangen er "Flying to Your Heart" på demoversjonen som er på japansk. Det ble mye mer naturlig på japansk synes jeg og alt gikk plettfritt og fint. Ellers er "Tainted Lovers" og "Borne to be Bone" blant de beste. Gitaroo Man er et genialt spill.
 
#7
Får man kjøpt sånn "gitar-pad" som det er blitt laget til Guitar Freaks til Gitaroo Man?
Eller, enda bedre, fins det Guitar Freaks på engelsk med "gitar" som funker på PAL maskiner? Eller er det lett å spille selv om det er japansk?
 
#9
Gitaroo Man er kool! Da jeg kjøpte den var jeg hekta og spilte det så ofte jeg kunne. Har ikke spilt det på en god stund da.
Husker ikke alle navnene på sangene, men de jeg likte godt var "Flying to Your Heart", Tainted Lovers", "Born to be Bone", "kjærlighets" sangen til Kira (pluss den rocka versjonen) og den siste sangen mot Zoe eller hva han duden het...

BTW, leste for lenge siden at de skulle lage en gitar til dette spillet, hvor det har blitt av det vet ikke jeg.
 
#10
Kult Spill.
Feteste musikk er "Flying to your heart" på demoen. Den var ikke fullt så bra på det originale spillet, men kul uansett.
Nest siste bane har også bra musikk.

Master's Play er dødsvanskelig! har ikke kommet forbi tredje bane engang!
Noen som har klart Master's Play?
 
#11
Opprinnelig skrevet av Matrim@29.03.2004, 14.51
Den helt klart beste sangen er "Flying to Your Heart" på demoversjonen som er på japansk. Det ble mye mer naturlig på japansk synes jeg og alt gikk plettfritt og fint.
På demoversjonen var den på engelsk. Husker du ikke vi satt og sang? Det var på fullversjonen den ble japansk, bortsett fra noen få ord. Den mye bedre på engelsk, synes jeg.

Angående Masters Play, kommer jeg meg ikke forbi "Flying-O" engang. Har ikke giddet å spille det noe særlig heller, da. Spiller spillet nesten bare med venner, og da blir Masters Play litt kjipt å holde på med.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Klaymen+29.03.2004, 21.32-->
<!--QuoteBegin-Matrim
@29.03.2004, 14.51
Den helt klart beste sangen er "Flying to Your Heart" på demoversjonen som er på japansk. Det ble mye mer naturlig på japansk synes jeg og alt gikk plettfritt og fint.
På demoversjonen var den på engelsk. Husker du ikke vi satt og sang? Det var på fullversjonen den ble japansk, bortsett fra noen få ord. Den mye bedre på engelsk, synes jeg.

Angående Masters Play, kommer jeg meg ikke forbi "Flying-O" engang. Har ikke giddet å spille det noe særlig heller, da. Spiller spillet nesten bare med venner, og da blir Masters Play litt kjipt å holde på med. [/b]
Sikker på det? :huh:

Uansett så er demoversjonen best!
 
#13
gitarooman er genialt.. men på discen jeg lånte føkka 9'ende brett etterhvert, det henger seg, så jeg får ikke spillt forbi det på masters play *boohoo*...(mastersplay er absolutt overkommelig) visste dere foresten av vansklighetsgraden på pal og ntsc er satt ned fra japseversjonen? japvers. må være så grisevanskelig at det ikke er morsomt engang.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#14
Hva kan jeg si...? alle må elske det spillet. Selv om

konseptet kanskje er litt døllt, så er det spilleglede til de grader!!!! Når

jeg blir Verdensdiktator, skal "Tainted lovers" være nasjonal hymne, hehe.
Det

er vel ingen som har hørt noen rykter fra Koei om em kommende oppfølger???
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#16
Det de tydeligvis ønsker er at jeg ikke skal ha noen grunn

til å leve. Gitarooman var alt for meg. Alfa og Omega!!!!!! da er

det best de finner på noe like fett snart...



prosper...