GiZmondo

#1
Hei, lurte på om noen hvet noe om Gizmondo?
Ossen det blir å alt det der?

 
#3
Hadde vært kult om den kunne emulere PC spill. Det hadde vært råkult å spille Rise of Nations på bussen :)
 
#4
Funky liten sak. Masse features.

Virker spennende, men tror PSP har større sjanse til å slå igjennom. Ikke minst Nintendo DS. Personlig tror jeg at PSP'en havner hos meg. Skjermen er sweeeet :>
 
#5
Nintendo DS blir nok min neste bærbar spillkonsoll ja, Jeg tror ikke Gizmondo blir noe mer en en curositet for gadged-freaks.
 
#6
hmmm, ja men jeg har hørt så mye dårlig om psp skjemen, en billig skjerm..
men tror nok psp blir den jeg kjøper.
Gizmondo har et kamera da, det er kult men hvem har ikke det på mobilen lixom...
 
#7
For å svare på det så kan jeg si at jeg ikke har kamera på mobilen. Det er jo bare to telefoner på markedet som har et ok kamera til nå uansett. Siemens s65 tror jeg den ene heter og nokia 7610. De andre er jo bare 0,1 til 0,3 megapixel.

Så over til Gizmondo. Hørte noe om et spill som bruker gpsen så du kan spille i en virtuell greie av den plassen du befinner deg. Det virker jo ganske heftig da. Men har liten tro på at dette blir det helt store. Er enig i at rise of nations på bussen hadde gjort seg, men blir vel lite sannsynlig hehe.

Blir nok psp på meg hvis jeg kjøper noe (men ds kan det også bli hvis den går online).
 
#8
Noen andre som synes at symbolene på knappene virka veldig dårlig gjennomtenkt?
Havner i samme klasse som billige PS2 kontroller du finner på supermarkedet.
 
#9
det var akuratt det jeg tenkte. de kunne vell hatt litt anderledes knapper? nei, denne tror jeg ikke jeg skal skaffe meg.
er fortsatt overbevist på ds jeg
 
#10
hehe. ja ingen hvet da enda ossen kamera det blir på Gizmondo da men.
innen den kommer ut så har mobil kameraene økt litt i megapixel også da.

Men Gizmondo blir jo kansje den kraftiske hondholdte maskinen på markedet da. Enig med de knappene.

den har jo faktisk 400 MHZ, 64 mb krafikkminne Å det er en "Gameboy" Vi snakker om her., Tenk nå litt på det oxo.
 
#12
Jeg pleier alltid å si "ja takk, begge deler". Men i dette tilfellet blir jo tre.

Men hva er i veien med knappene?
 
#14
Syntes de knappene er litt kule jeg.
helt vanlige knapper..

Det har jo ikke finnes noe Gizmondo greier før så de må jo ha knapper, og hva er vits å lage noen helt dritt lixom..??
knappene ser ut som de på psp men litt annerledes..
kule nok=)
 
#15
Opprinnelig skrevet av Lauritz@02.10.2004, 21.16
For å svare på det så kan jeg si at jeg ikke har kamera på mobilen. Det er jo bare to telefoner på markedet som har et ok kamera til nå uansett. Siemens s65 tror jeg den ene heter og nokia 7610. De andre er jo bare 0,1 til 0,3 megapixel.
111435​
feil, det finnes mobiler med over 1megapixel, og slippes en med 1.3 megapixel neste uke.