Gizmondo

#8
Dyrere enn psp blir den nok. ITavisen hevdet rundt 3000 med en release dato i slutten av mars. Men dette er lite sannsynlig siden maskinen ikke har noen distrubitør...

Spillene skal visstnok kjøre via openGL, men ITavisen var ikke spesiellt imponert over spilla. De var visstnok ikke helt ferdige, men hvis jeg skulle velge mellom PSP og Giz hadde jeg valgt PSP any day. Med PSP vet du hva du får, Gizmondo vil nok ende opp som enda en Neo Geo Color Pocket eller Wonderswan eller GamePark32 tipper jeg...
 
#10
Bungie skal visstnok lage spill til Gizmondo, og det er i det minste lov å håpe på at det blir bra.

Angående konsollen, så har jeg ingen spesiell formening, hverken den ene eller den andre veien.
 
#12
blindman, slutt med dobbelpostene.

Bungie sier dere.. Tror denne blir bra, jeg. En som ikke er kjent, men som tar verden med storm. :)
 
#14
Det er meg. Men seriøst, jeg tror jeg vil satse på denne lille saken. Hvis det ikke blir DS, så blir det denne.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Revan@13.03.2005, 20.56
Det er meg. Men seriøst, jeg tror jeg vil satse på denne lille saken. Hvis det ikke blir DS, så blir det denne.
189508​

Håper du aldri lærer av dine feil, og er dømt til å leve i en ond sirkel av dumme handlinger.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Den ser veldig bra ut, men med tanke på at den kommer til å ha minimalt med spill tror jeg ikke det er noe å satse på. Minner litt om Ngagen til Nokia.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Lodin+13.03.2005, 21.37-->
Den ser veldig bra ut, men med tanke på at den kommer til å ha minimalt med spill tror jeg ikke det er noe å satse på. Minner litt om Ngagen til Nokia.
189526​
[/b]
Det blir nok en ganske anonym gadjet det her ja...

<!--QuoteBegin-ak74u
@13.03.2005, 23.01
Emulator heaven :))
189554​
Akkurat... Men er imot å emulere spill, bortsett fra gamle SNES og NES spill som man ikke får tak i lengre :(
 
#19
Jeg tror den flopper. Jeg tror folk velger DS og PSP framfor Gizmondo. Og det at den vil koste rundt 3000,- er ikke så veldig positivt. Greit at den har mange funksjoner, men til den prisen så kan du få deg en DS OG PSP.
 
#20
Håper du aldri lærer av dine feil, og er dømt til å leve i en ond sirkel av dumme handlinger.
Slutt med den tåpelige kvasi-mobbinga di da, Roy_nor. Får sånn flau humor vibber, omtrent som når jeg hører "The penis song" i filmen "The Sweetest Thing"