Glassview (tv briller)

nå har jeg løsningen på lange kjedlige bussturer o.l.

( de jeg har er sølvfarget)
selger de pga at jeg har fått meg et par Glasstron briller og egentlig ikke trenger disse.

Litt info om de :

Skjerm Størrelse: 0.7
Projeksjonsstørrelse: 76 cm
Panel: New Sanyo
System: NTSC
Piksler (oppløsning): 110.000
Bilde størrelse: 30‿
Lysstyrke: 70CD/SM
Innganger: AV input og DC power input
Audio: Stereo
Audio utganger: 70 mw
Strøm forsyner: AC 100-250V (50Hz) DC: +12
Strøm forbruk: 2.5W

De er kun brukt noen få ganger og jeg kjøpte de får en månde siden.. skulle egentlig bare kjøpe glasstron brillene eller disse men jeg ente opp med begge parrene .. , det er ingen feil med de og de er helt fine.. bare kom med bud..

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@15.06.2005, 20.38
Se på tv, legg merke til emnetittelen. :)
233445​
Ja, jeg så det. Men... skjønner allikevel ikke helt hvordan man kobler opp det osv.

Står at det er NTSC-system... Virker den da ikke på tv'er med bare PAL-system?
Hvor stor tv tilsvarer de, i tommer?

hvis du skal prøve å spille av ting med pal singnaler så blir det bare svart hvitt.. du kan koble den til det meste det er s-video og a\v inngang

Dante den er som en tv i seg selv lixom.. så du trenger bare å koble den til en dvd spiller\tv spill o.l

Du kan feks kjøpe en overgang som gjør pal til ntsc så kan du bruke den på alle tv spilla dine osv

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det beste er såklart å huke tak i klasseforstander og kauke "SJEKK FITTA TIL HU DER'A!" så alle hører, da får du max respekt.

Opprinnelig skrevet av roy_nor@15.06.2005, 23.11
Må være konge å koble den til laptopen sin og se på p0rr når man sitter på bussen... Klassetur feks? =D
233483​

eller du kan kjøpe ne bærbar dvd\mp4 spiller og sitte i timen med de brillene og se på film..

men men er det noen som har lyst på de ? jaja.. første og beste som har 3tusenlapper eller mere får de .. nå er det bare å løp og kjøp :p

Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@15.06.2005, 22.37
Dante den er som en tv i seg selv lixom.. så du trenger bare å koble den til en dvd spiller\tv spill o.l
233478​
Ja, jeg skjønte egentlig det da, men det jeg mente var at når du har på deg brillene, er det som å sitte å se på en 28 tommers tv eller en 52 tommer? Blir det liksom stort bilde?

Har hørt/lest at slike briller skal tilsvare en 50" TV fra 5 meters avstand. Slike briller skal garanter anskaffes en gang i tiden, når jeg har fast jobb. Mange blir svimmel etter noen timers bruk, men det er kanskje ikke så rart...

Opprinnelig skrevet av Dante+18.06.2005, 21.01-->
<!--QuoteBegin-XxErrorxX
@15.06.2005, 22.37
233478​
Ja, jeg skjønte egentlig det da, men det jeg mente var at når du har på deg brillene, er det som å sitte å se på en 28 tommers tv eller en 52 tommer? Blir det liksom stort bilde?
234364​
[/b]

får å beskrive hvordan det egentlig helt virker er som å seitte i en kino ca mitt i salen og bare fokusere på sjermen lixom..

jeg blir ikke svimmel av de , men kanskje litt trøtt i øynene etter 5-6 timer