God of War 2: Divine Retribution

#1
Yay! Kom over noen God of War 2 scans fra neste nummer av Game Informer. Dessverre fant jeg ingen med god nok oppløsning til at man kan lese prewieven så dere får nøye dere med bildene så lenge.











Skal visst ikke være så lenge til det slippes heller ifølge likesinnede på intarnettet.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#2
Nei faen da, jeg trodde de holdt på med God of War til PS3 nå jeg. Vil liksom ha det til launch.
 
#3
Hvem sier at de ikke jobber med begge deler?

Men jeg må si det gikk skummelt fort mellom det første God of War, som visstnok tok veldig veeeeldig lang tid å lage. Jeg håper de bruker like mye tid på å design som det forrige, eller gjør det i det minste like bra (eller bedre).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Ønskeliste:
  • Flere våpen!
  • Flere måter å finishe fiender på (randomisert)!
  • Flere spillbare karakterer, kanskje?
  • Mulighet til sidequests og litt mer utforskning
  • OG FOR GUDS SKYLD, FLERE BOSSER!
 
#5
Mesteparten av tiden til å lage enern (var det ikke rundt 3 år?) gikk med til å lage motorn og finne skikkelig art-direction å gå for. Hvis man ser på "Making Of"-videon man unlocker etter å ha runda det så ser man forandringene fra start av produksjon til stopp ganske godt. De skal jo bare lage nye brett og historie of finne på noen nye muuvs og det bør ikke ta så lang tid.

Syns det er herlig at dette kommer til PS2 siden jeg ikke er sikker på om jeg kommer til å kjøpe en PS3 enda (på grunn av kopibeskyttelsen Sony vurderer å implementere og prisen [$500-600 = 4000-5000 kronasj røft omregna etter tidligere launch-erfaringer {Xbox360 ekskludert}]).
 
#6
Ønskeliste:
  • Flere våpen!
  • Flere måter å finishe fiender på (randomisert)!
  • Flere spillbare karakterer, kanskje?
  • Mulighet til sidequests og litt mer utforskning
  • OG FOR GUDS SKYLD, FLERE BOSSER!
[/b]
Kunne ikke ha sagt det bedre...

De må iallefall endre på en del av disse tingene vis de skal få meg til å kjøpe det. God of War 1 går liksom for fort framover. De burde legge til noen features som man kan leke seg med underveis.
 
#7
-De trenger å gjøre det så at man ikke kan klare spillet ved å mashe det samme angrepet HELE tiden. Komboene må være godt for noe annet enn ego-tripping. AIen var vel hovedproblemet når det kom til dette, så den vil trenge en stor overhaling. Sammenlignet med AIen i NinjaGaiden er GOW sin heller ynkelig.

-Spillet trenger helt klart flere bosser, og de som blir må rett og slett holde en høyere standard enn de gjorde i eneren.

-Det må ha bedre platforming og de må fjern de elendige klatredelene.

-Mer pupps og puling ville jeg ikke sagt nei til.

-Og ellers bør det ha alt det standarde oppfølger-shizzelet. Du vet... mer av ting vi så i eneren.

-----------

Håper dette blir hva eneren kunne ha vært. Det var veldig bra det, men alt var ikke helt hva jeg hadde ønsket og det tok liksom aldri helt av etter man slo Hydra. Det var veldig bra, men kunne vært fantastisk.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#8
"God of War var ett av fjorårets heteste titler for PS2. Ryktene om en oppfølger har sust rundt omkring på nettet lenge, men først nå får vi høre noe som ser ut til å holde vann. Spillet er planlagt som en eksklusiv PS2-tittel og vil bli utgitt tidlig neste år."

Jaja, jeg sier det igjen, hvorfor i svarte lager de ikke oppfølgeren til PS3.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#10
Ja men seriøst, se for deg Kratos med svette på manneboobsene. Jeg blir sur bare ved tanken på hva God of War 2 kunne vært på Playstation 3. Men dere vil bare ikke inrømme at det verdens undergang...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#11
Kratos er hawt... :flau:

Håper på flere angrep, flere våpen, flere bosser, flere puzzles, Kratos eeenda mer brutal og barsk, litt lengre spill, kanskje et slags co-op ( :usikker: ) og vi vil gjerne utslette en hel hær med romere som våger å trosse Kratos. En hel hær!
 
#13
er en direktelink til trailern.
 
#14
Gleder meg til dette! Jeg har faktisk nettopp runda enern og må si det var et imponerende spill. SCEA har virkelig gjort sitt livs største spill og ihvertfall gitt denne gamle traveren ny respekt for dem.
 
#15
Traileren så faktisk skummelt bra ut. Kanskje det blir et av de veldig få spillene i historien som får en bedre oppfølger enn originalen, og med tanke på hvor bra originalen var så skulle en ikke tro det var mulig.
 
#16
Hm, er litt skeptisk til dette. Er redd de ødelegger det geniale første spillet med å komme med en oppfølger så fort... Å vente til PS3 ville ha vært langt mer passende, syns jeg. Da kan de gjøre spillet mye mer imponerende også, enn bare mer av det samme som eneren, med samme grafikken. Og jeg tror faktisk ikke det vil bli like bra, med mindre vi får noe nytt inn... grafikk kan faktisk være veldig viktig, i akkurat dettet tilfellet tror jeg. Og, for guds skyld... drit i å ha en ny, langs seksjon lignende helvetes-delen på slutten av originalen... den irriterende klatringen og balanseringen på roterende kniver i evigheter ga meg lyst til å smeise kontrollen i veggen, bare.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#17
Enda så mye jeg har bannet over GoW, så fatter jeg ikke at Hades-delen skal være så fryktelig vanskelig.

Nå... der hvor du må dytte buret med en undead opp en rampe (for så å brenne han), DET er et helvete. Jeg griner snart.

Jeg gleder meg forresten. Håper bare jeg er ferdig med God mode innen toern er ferdig og sluppey ...
 
#18
Aner jeg en slags Metroid Prime 2: Echoes; fremragende spill, men ikke like fantastisk som originalen fordi man har sett det meste før/vet hva man får?
 
#20
Nå fikk vi bare se glimt og i rimelig dårlig kvalitet. Men man vil garantert få se noe nytt i spillet, jeg tviler sterkt på at dette blir no skrap.
SCEA leverte noe sinnsykt første gangen og når jeg får halvveis gåsehud av den lavkvalitetstraileren, da kan det ikke være helt på tryne ;)

Leste at det blir enda mer puzzles, GREAT :D