God of War: Chains of Olympus [PSP]

Som dere ser, er undertittelen på dette emnet helt orginalt.
GoW tok vår spillegale-verden med storm, vil det samme skje på den håndholdte konsollen PSP?

Og for de som vil teste det ut før dere eventuellt kjøper, så kan dere motta en gratis UMD-demo fra denne nettsiden. (begrenset antall). (Kun for USA? Så langt jeg leste stod det ikke det, men godt mulig.)
Så langt jeg ser, er det ingen særlige nyheter om hva innholdet på demoen vil være, eller når den blir sendt ut.
Er det bare jeg som har gått glipp av noe, eller kom nyhetene om demoen ut veldig tidlig, i forhold til at selve nyheten om spillet er ganske så fersk

EDIT:
Gamespot forteller dette:
According to the game's product listing on the PlayStation site, Chains of Olympus will be released this fall.
Selv kunne jeg ikke finne noe om dette på nettsiden, men godt mulig at det er fjernet eller at jeg er litt ubrukelig.

EDIT 2:
Registrerte meg, og ble lovt et eksemplar av UMD-demoen. Får se det ann om jeg får noe.

Dette kan bli bra, og det kan bli mindre bra. Jeg vet ikke om det blir like morsomt å spille det på en liten PSP-skjerm som på tv. Så får man bare håpe de lager det skikkelig, og ikke lager det i hast for å tjene ekstra penger.

Man må for så vidt bo i USA for å få tilsendt demoer.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Teamet bak Chains of Olympus er Ready at Dawn, som inneholder eks-ansatte fra bl.a Naughty Dog og Blizzard. De har tidligere laget Daxter på PSP.

Forøvrig er undertittelen på emnet helt feil. Det går jo ikke an å bli lei av God of War, vel!? :p

Kilik

Lokal moderator
Gledelig. Har akkurat bestilt meg en sånn sølvfarget PSP. Daxter skal være det mest teknisk imponerende spillet til PSP så langt, så dette lover bra.

I

impywimpy

Gjest
Enda en inkarnasjon av det mest oppskrytte spillet til Playstation noensinne? Count me out.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(Psylopat @ 13.05.07, 12.35) 65887
Dette kan bli bra, og det kan bli mindre bra. Jeg vet ikke om det blir like morsomt å spille det på en liten PSP-skjerm som på tv. Så får man bare håpe de lager det skikkelig, og ikke lager det i hast for å tjene ekstra penger.

Man må for så vidt bo i USA for å få tilsendt demoer.
[/b]

får bare håpe at noen ripper demo'en og legger den ut på nett :v: når jeg går inn på PSP siden til sony så har de jo bare de samme 4 demoen til nedlasting som har ligget der siden PSPen ble lansert :grr: