Godbiter på billigsalg

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Saldoen på lønnskontoen er ikke hyggelig lesning for tiden, og det er fortsatt en halv måned igjen til lønning.

Jeg selger følgende:

Spill
Viewtiful Joe - GC - PAL - 50 kroner
Final Fantasy X - PS2 - PAL - 50 kroner
Mercenaries - Xbox - PAL - 100 kroner
Doom - GBA - PAL - 50 kroner (NB! Mangler eske)
Gangsters 2 - PC - 50 kroner
Soldiers of Fortune II - Double Helix - PC - 50 kroner
-> Ev. SoF II og Gangsters 2 for 50 kroner.

DVD
Swordfish - Sone 2 - 50 kroner
Flukten fra Hønsegården (begge versjonene - norsk tale og norsk tekst) - Sone 2 - 50 kroner

Ringenes Herre: Ringenes Brorskap (dobbeldisc) - Sone 2
Ringenes Herre: To Tårn (dobbeldisc) - Sone 2
Ringenes Herre: Atter en Konge (dobbeldisc) - Sone 2
-> Selges samlet for 200 kroner. Dette er altså de første DVD-versjonene (vanlig DVD-cover med et sånt papp-cover utenpå).

CD
Kaizers Orchestra - Mann mot mann (EP) - 25 kroner
KoRn - Greatest Hits Vol. 1 (med ekstra live-DVD) - 50 kroner

Porto kommer i tillegg.

Har lyst på Viewtiful Joe. Du kan vel egentlig bare sende meg et kontonummer (via PM) også sender du spillet så snart du har fått inn 72kr?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har fått bud fra Jubei på 150 kroner for Viewtiful Joe og FFX. Hvis ingen byr mer enn 75 kroner pluss porto for Viewtiful Joe, går spillene til Jubei.

Kaizers-EP-en derimot står fortsatt på 25 kroner pluss porto. Hvis ingen byr høyere, selger jeg til Gunther (som svarte først).

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg går utifra at det ikke blir mer enn 50 kroner. Og hvis det blir det, skal jeg inngå en avtale med Posten de ikke kan si nei til. =D

Neida, for 50 kroner kan pakken veie opp til 1 kg. Og mer enn det tviler jeg veldig sterkt på at tre DVD-er veier. 250,- totalt, altså. :)

Kaizers Orchestra - Mann mot Mann er for øvrig solgt. Og Viewtiful Joe og FFX selges i løpet av et par dager.