Gode PS3 split screen-spill?

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Romkameraten min har bursdag i dag og har allerede fått to nye PS3-kontroller. En siste er på vei i posten fra meg og han andre romkameraten, så vi kommer til å ha en PS3 med fire kontroller og ikke et eneste split screen-spill.

Kan noen anbefale noen gode 4 player-spill? Retail eller PSN, spiller ingen rolle. Gjerne FPS, forøvrig. Har ikke spilt et bra 4p FPS på år og dag.
 
#2
Ikke er det FPS, men her på bruket har man hatt noen gode stunder med Calling All Cars, som var det jeg kom på i farta.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Super Stardust HD er kult. Kameraet holder begge spillerne på samme side av planeten, men ekstrapakkene legger til splitscreen for opptil fire spillere.
 
#5
Call of Duty 4
Call of Duty : World at War
Motorstorm 2
Warhawk

Vil legge til at eneste måten å unlocke alt i Little Big Planet er ved å spille 4 player offline/online, kanonartig :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Vil bare legge til at ihvertfall CoD4 er jalla som faen i splitscreen. Ingen custom classes, bare små brett, og mange flere skuffelser venter.
 
#7
Sportspill er faenmeg genialt når man spiller 4 stk. Fifa, nhl osv vil nok være en stor slager, selv om man ikke liker sportsspill.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Slå meg, men jeg synes Call of Duty er middelmådig til å begynne med, så det blir nok ikke aktuelt uansett. Skal prøve å overbevise fyren om å kjøpe Little Big Planet, men han har fått det for deg at han ikke kommer til å like det av en eller annen grunn. :S
 
#9
For latterlige 13 pund er det vel bare å gjøre som meg - ta sjansen.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#10
I min erfaring har alle som har fått det for seg blitt grundig motbevist når de først prøver det, har enda til gode å se noen som ikke liker det. Sånn ellers har ihvertfall Wipeout HD 2-player splitscreen som er sweet. Resistance 2 har også bare 2-player, men ville ikke anbefale det for mye siden co-open helt klart er lagt opp for tre eller flere for å lage et fungerende lag.(Dvs. online.) Resistance 1 har 4-player splitscreen om det er av interesse.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Coop-en i Resistance 2 er derimot mektig repetitivt og kjedelig, så man tar rennafart og driter i det.
 
#14
Resident Evil 5, Army of Two... hmm..
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
Trenger et flerspiller-spill jeg også, og det står mellom tre FPS'er. Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty: World at War eller Killzone 2. Jeg har ikke spilt noen av disse, men har sett bra anmeldelser til alle sammen. Eneste minuset jeg har hørt til World at War er at det er altfor likt Modern Warfare, men så har jeg ikke spilt det heller.

Jeg trenger ikke et superrealistisk spill, bare så lenge det ikke bare er plasmagønns. Plasma er teit.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Modern Warfare er utvilsomt det beste av de der. Killzone har heller ikke noe splitscreen, i tilfelle du ikke var klar over det.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#18
Regnet det som en selvfølge at sånne spill har splitscreen, men greit.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Det er et økende fenomen at moderne spill dropper god gammel splitscreen fordi det legges så mye vekt på online-moduser. På PS2 hadde kritikerne sett rart på et spill uten splitscreen, nå er det online de ser etter. Dermed er splitscreen det første som blir kuttet fra utviklingen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#20
Er det egentlig verdt med FPS til PS3 når man har en bra PC? Hvis ikke, er det noen bilspill jeg kan vurdere?