Gode PS3 split screen-spill?

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#21
Nei. Det er ikke det ikke, for du har kjøpt feil konsoll. Du kan selvfølgelig vente 5 år på Gran Turismo, eller spille de mange helt ok bilspilla som også finnes på Xbox. Eks GRiD og Colin McRae Dirt. Men du kan ikke spille Project Gotham eller Forza Motorsport, som er nåtidens bilspill über alles.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Burnout Paradise og Ridge Racer er where it's at, for pochér.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Ja ok da kan vi jo sammen gå gjennom splitscreen-spillene du lista opp i det innlegget der da ÅNEI OOPS












Spy Vs. Spy
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#27
Kjøpte Call of Duty 4: Modern Warfare. Jeg synes det er kjempeartig, spesielt splitscreen. Online har jeg ikke fått testa, men single-playeren er veldig gjennomført. Kontrollene er også fine og lette, så... up yours, Sheffield! :)
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Burnout Paradise eier fordi det har sinnsyke kræsjeefekter, kan lastes ned rimlig over PSN og er et ypperlig partygame med den siste ad-onen. Har riktignok ikke lokal multiplayer, men man tar turns i å utføre forskjellige utfordringer og det er jævla stas.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#29
Orker ikke å lage ny tråd for å spørre om dette: Jeg har ingen slossespill til PS3 ennå, og snart kommer brødrene hjem fra Trondheim og vi trenger noe bedre flerspiller-spill enn CoD 4. Hvilket slossespill er det der ute som er verdt å ha?
Tekken 6 hadde vel vært valg nr. 1, ettersom det er "it" i bransjen, men det kommer vel ikke før i høst eller lengre.
Street Fighters IV prøvde jeg på 360, men det var så kronglete syntes jeg (har aldri spilt Street Fighters noe særlig før), men spilte det ikke så mye så jeg vet ikke hvordan det er når du lærer deg comboer og dritt.
Så har vi jo et annet Namco-vidunderbarn; Soul Calibur IV. Jeg lastet ned demoen men det var prikk likt Soul Calibur II på PS2, så jeg er ikke helt sikker på den heller.
Mortal Kombat vs. DC Universe ser underholdende ut og jeg har forsåvidt alltid likt MK-spillene, men det har ikke så kule finishers som jeg er vant til.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
MK vs DC er temmelig ræva saker. Det var bare underholdende med fremmede mennesker og en del øl involvert (siste spilltreff hos Lodin), der vi var mest opptatt av å le av hvor ræva spillet er. At du synes SFIV er kronglete skjønner jeg ikke helt, kontrolloppsettet der er jo langt enklere enn Tekken, men legger likevel virkelig opp til å klare å lenke komboer og benytte seg taktisk av det man har til rådighet (noen fra RBN klagde på at det var få moves..).
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#32
Det med SFIV var vel at jeg fikk aldri til de fleste av spesialangrepene, så jeg brukte som regel standardangrepene. Kanskje jeg hemmet det til, men noen av angrepene var bare så lange og kronglete. Jeg fikk ikke lang nok tid til det heller kanskje, spilte det kanskje 3-4 timer.
 
#33
SC4 er flott, og Tekken 5 fra PSN er genialt og rimelig uansett. Ellers, kjør på SSF2THDrmx fra PSN også, billig kongemoro. :)

SFIV er veldig bra, men av merkelige grunner likte eg HD remix bedre.
 

oma

Village Drunk
#34
Tekken har både større kombolister og større roster så jeg tror nok det har en lengre levetid om det bare er festspilling det går i. Det har jo også det kjente fenomenet "ooooo, jeg spillte eddie i tekken 3, jeg var leet da, la oss spille". Om man vil lære seg mer så er det ikke spesielt vanskelig, og man trenger ikke måtte bruke "spesialangrep" for å kunne vinne over noen. Juggles osv er ikke nødvendig om man ikke skal spille på ett litt høyere nivå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#35
Visste ikke at Tekken 5: Dark Resurrection var på PS3 engang. Inneholder det alt fra Tekken 5 + mer? I så fall er det ikke så vanskelig å velge spill lengre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Det inneholder alt fra Tekken 5 + mer. Pass på at du kjøper den versjonen hvor du får med onlinepakka slik at du slipper å kjøpe den i tillegg.