Gode titler til X-box

#1
Jeg har fått inntrykket av at Ninja Gaiden er knall bra, så det har jeg lyst på. Men, det er jo spillene som avgjør kjøpet av en konsoll, er det andre knall titler til X-box? Halo interesserer meg ikke, og Shenmue har jeg på Dreamcast, sport er heller ikke verdt å nevne.
 
#2
- Ninja Gaiden
- Halo
- Star Wars: KOTOR

Kommende:
- Halo 2
- Fable
- Star Wars: KOTOR 2
 
#3
Det er jo Morrowind, splinter cell 1 og 2, soul calibur 2, dead or alive 3, star wars: knights of the old republic, Rainbow six 3 og det er jo ikke lenge til spill som fable og bc kommer.
 
#4
Ninja Gaiden kan jeg anbefale. Project Gotham Racing 2 og MotoGP: Ultimate Racing Technology 2 er også ganske bra. Har hørt og lest at Rallisport Challenge 2 er bra (fikk jo bl.a. 9.3/10 på Gamespot), men jeg har ikke testa det.

Men jeg kan ikke si jeg jubler over utvalget. Blir bedre utover året da, når spill som Halo 2, Conker: Live and Reloaded og Kameo: Elements of Power kommer.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#6
Spill som jeg har spillt til xbox som er must:

Star Wars: Knights of the Old Republic
Project Gotham Racing 2
Crimson Skies: High Road to Revenge
Halo: Combat Evolved
Top Spin
Ralliesport Challenge 2
Oddworld: Munch`s Oddyssey
Metal Gear Solid 2: Substance

Spill som jeg ikke har prøvd, men som jeg antar er must:

Shenmue 2
Panzer Dragoon Orta
Ninja Gaiden
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Modd Xboxen din og stapp den full av emulatorer og ROMs, samt filmer (MERK: Dette forutsetter såklart at du eier spillene og filmene du legger inn. Piratkopiering er straffbart!) og bruk den som en liten underholdningsmaskin du tar med deg hvis du skal på besøk eller noe sånt. Jeg bruker den til å se på film hos dama, for eksempel.
I tillegg til dette anbefaler jeg Metal Gear Solid 2: Substance hvis du ikke har spilt det fra før av.
Et spill som overhodet IKKE anbefales er Enclave. Trodde det var et fett action-rollespill, så var det et dørgende kjedelig action-adventure isteden. Styr unna.
 
#9
Vel...

Xbox modding med switch kan gå, for da kan du spille på xbox live også.

- Halo
- Kotor
- Project Gotham Racing 2
- Rainbow Six 3
- Top Spin
- Rallisport Challenge 2

Kommende:

- Halo 2
- Fable
- Kotor 2
- Conker: Live and Reloaded
- Sudeki
- Driver 3


har flere også, men det er sent på kvelden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Enda et godspill som kommer snart er Red Dead Revolver. Skikkelig klisjéwestern med masse gunslingin' action. Anbefales!