[X360] Goldeneye 007 XBLA PartnerNet LEAK :D (JTAG/RGH/XDK)

#1

Kode:
  █████▒▓██   ██▓ ▒█████  ▓█████▄  ▒█████   ██▀███   ▒█████  ██▒   █▓███▄    █ ▄▄▄     
▓██   ▒  ▒██  ██▒▒██▒  ██▒▒██▀ ██▌▒██▒  ██▒▓██ ▒ ██▒▒██▒  ██▓██░   █▒██ ▀█   █▒████▄   
▒████ ░   ▒██ ██░▒██░  ██▒░██   █▌▒██░  ██▒▓██ ░▄█ ▒▒██░  ██▒▓██  █▒▓██  ▀█ ██▒██  ▀█▄ 
░▓█▒  ░   ░ ▐██▓░▒██   ██░░▓█▄   ▌▒██   ██░▒██▀▀█▄  ▒██   ██░ ▒██ █░▓██▒  ▐▌██░██▄▄▄▄██
░▒█░      ░ ██▒▓░░ ████▓▒░░▒████▓ ░ ████▓▒░░██▓ ▒██▒░ ████▓▒░  ▒▀█░ ▒██░   ▓██░▓█   ▓██▒
 ▒ ░       ██▒▒▒ ░ ▒░▒░▒░  ▒▒▓  ▒ ░ ▒░▒░▒░ ░ ▒▓ ░▒▓░░ ▒░▒░▒░   ░ ▐░ ░ ▒░   ▒ ▒ ▒▒   ▓▒█░
 ░       ▓██ ░▒░   ░ ▒ ▒░  ░ ▒  ▒   ░ ▒ ▒░   ░▒ ░ ▒░  ░ ▒ ▒░   ░ ░░ ░ ░░   ░ ▒░ ▒   ▒▒ ░
 ░ ░     ▒ ▒ ░░  ░ ░ ░ ▒   ░ ░  ░ ░ ░ ░ ▒    ░░   ░ ░ ░ ░ ▒      ░░    ░   ░ ░  ░   ▒   
         ░ ░         ░ ░     ░        ░ ░     ░         ░ ░       ░          ░      ░  ░
      ╔══░═░═══════════════░═════════════════════════════════════░══════════════╗       
      ║                                                                         ║       
      ║                 - P R 0 U D L Y       P R 3 S 3 N T S -                 ║       
      ║                                                                         ║       
      ╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣       
      ║                                                                         ║       
      ║       What The Fuxx : Project Bean                                      ║       
      ║   -------------------------------------------------------------------   ║       
      ║                                                                         ║       
      ║        Who The Fuxx : Rare                       Platform : Xbox 360    ║       
      ║       When The Fuxx : February 2021                       circa 2007    ║       
      ║                                                                         ║       
      ╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣       
      ║                                                                         ║       
      ║      Infoz                                                              ║       
      ║   -------------------------------------------------------------------   ║       
      ║                                                                         ║       
      ║   Here's one of the versions of Project Bean from PNET, for boomers \   ║       
      ║    reversers \ preservation \ your enjoyment. Used to require a XDK     ║       
      ║     to run - we removed devkit requirements for modded retail 360s.     ║       
      ║                                                                         ║       
      ╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣       
      ║                                                                         ║       
      ║      Hackz                                                              ║       
      ║   -------------------------------------------------------------------   ║       
      ║                                                                         ║       
      ║    >Removed crashing leaderboard from menu & watch                      ║       
      ║    >Replaced 16:10 aspect ratio with 21:9                               ║       
      ║                                                                         ║       
      ╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣       
      ║                                                                         ║       
      ║      C00l Addressez                                                     ║       
      ║   -------------------------------------------------------------------   ║       
      ║                                                                         ║       
      ║    82189F2B : 00 for debug mode [LB]      82F1FA98 : p4 ptr array       ║       
      ║    82003D40 : 16x10 ratio float           82F1FAAC : cur player ptr     ║       
      ║                                                                         ║       
      ╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣       
      ║                                                                         ║       
      ║      Greetz                                                             ║       
      ║   -------------------------------------------------------------------   ║       
      ║                                                                         ║       
      ║        My G-Unit homie for never givin' up, you know who you are        ║       
      ║               Oddjaw2 - PartnerNet - SBN3 - TheSonicRetard              ║       
      ╠═════════════════════════════════════════════════════════════════════════╣       
      ║                                                                         ║       
      ║        Danjaq/Eon, we would love for this to officially release         ║       
      ║                                                                         ║       
      ╚══════════════════════════════════════════════RIP to Arecibo Observatory═╝
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#2
Kjørte strålende i XENIA uten merkbare bugs. Mest imponert over at 360 emulering er kommi så langt selvom programmet foreløpig er ganske bare bones.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Jepp og multiplayer funker ikke på PC siden emulatoren foreløpig bare støtter en kontroll. Var dog dritenkelt å få det opp å kjøre når spillet og Xenia var lasta ned og zippa ut.
Verdt å teste, bare som en kuriositet.
 
#5
Jeg er veldig glad for at dette spille har lekket (burde vel vært utgitt i 2007 som planlagt men men ..). Nå er det i allefall ute. Og da har jeg muligheten til å spille Goldeneye64 sånt jeg helst vil. Med en xbox360 kontroll, via HDMI med litt oppgradert grafikk og kontroll så alle problemene som man opplever ved å spille via n64 emulator forsvinner.

Nå er det jo det å spille spill på orginalt hardware, og jeg har merklig nok ALDRI vært noe fan av det. Særlig når det gjelder Nintendo da alle kontrollene med untak av snes kontrolleren har vært dritt. N64 har både en kjip kontroller og kun SD output.. Ja jeg har fått med meg at det går ann å HDMI modde n64, men det er både dyrt og loddinga er små kjip da det er sånn orangsje plast kabel man må lodde på osv.. og ja jeg har n64 flash card så jeg har forsåvit mulighet til å spille alle n64 spill på n64 min kun ved å putte inn strømkabelen.. Men ja.. fortsatt er det dritt kontroll.. Så selv jeg spiller mye heller n64 med emulator og xbox360 kontroller på mediapcen min i stua..

Har faktisk venta siden 2007 på dette spillet xD akkurat som jeg har venta alt for lenge på Shenmue remake og shenmue 3 ... Nå trenger vi bare Timesplitter 4 hehe
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#6
Sjangsen for at spillet kunne bli gitt ut i 07 er jævla smale. MS måtte gått gjennom MGM som eier Bond-lisensen, Nintendo som co-produserte og ga ut orginalen og EA som hadde rettigheta til å mekke Bond spill på det tidspunktet. At MS ga det såpass med tid og finansiering at det er nær ferdig er et tullete under.
Forøvrig finnes det vistnok en annen versjon av spillet som er hakket bedre, men kuken som har den nekter å slippe.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
[PTSD]proximity mines, golden gun med kun en kule og Odd Job med DK mode[/PTSD]