GP32 selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
---=== SOLGT ===---

Jeg vurderer å selge min Gamepark GP32, dette er en håndholdt konsoll som er langt kraftigere enn GBA. Den er med FLU (front light unit). To minnekort på 128MB og bæreveske følger med.

GP32 kan brukes til det meste, den kan emulere det meste (inkludert f.eks. NES, C64, SMS, GBC) opp til SNES og Sega Mega Drive. Ikke alle SNES/SMD-spill flyter 100%, men det blir bedre og bedre med nye emulatorer. I tillegg har den en aktiv scene som lager veldig mye bra. Den kan også kjøre en haug av gamle PC-spill, som for eksempel Day of the Tentacle og Sam & Max.

GP32 har en stor og god skjerm, som egner seg ypperlig for å se på film. Den takler DivX og Xvid, og når film encodes for skjermens størrelse er det lett plass til en hel film på et 128MB minnekort, noen episoder av Simpsons eller Futurama er heller ikke så dumt på bussen eller toget. ;)

Den har en RISC CPU som kan klokkes via software opp til 133MHz (offisielt), men mange kommer helt opp i 166MHz. Ikke testet min over 133MHz, da jeg ikke har hatt behov for det.

Den fremstår som ny, og jeg har aldri hatt noen problemer med den. Selger den fordi jeg rett og slett ikke har tid til å bruke den.

Pris: 1500,- eller høystbydende.

Mer info om den her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1544

---=== SOLGT ===---
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Følger det med noe ekstrautstyr? Hvordan overfører man ting mellom PC og konsoll? Følger det med utstyr til dette?
 
#3
Det glemte jeg å si, ja. Det følger med USB-kabel for tilkobling til PC. Ellers er det også mulig å bruke en kortleser, for den som har det.

Ekstrautstyr og ekstrautstyr. Som sagt er det med to minnekort på 128MB, og en bæreveske. Så mye mer ekstrautstyr har man vel egentlig ikke bruk for. Jeg kan alltids legge ved et par oppladbare batterier riktignok. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Vel, det høres fett ut... jeg er keen på å kjøpe. PM meg med kontonummer og fullt beløp du vil ha...
 
#5
IKKE KJØP DEN! :thumbdown:

han er en

jævla svindler! jeg blir lei meg når noen gjør noe sånnt!

jeg har hatt gp32

nå i over 1/2 år og jeg betalte 1500,- for min med flu! orginal pris fra

www.liksang.com! og gp32 skal snart lanseres i europa og da blir den

billigere!

den her 133 mhz(eller 132 for å være exact) så det med clockinga

svindler han! det går på flax hvor mye du kan clocke gp`n. noen klarer et par mhz mere

enn andre.

SNES OG SEGA 16 BIT går UTEN lyd! du får ikke spille med lyd med

mindre du har råflax og kan clocke opp til 166 mhz!

En må BETALE for en divx

spiller pr dags dato men den kommer ut snart gratis noe han unnlot å si

OG lucas

arts games kan spilles men uten lyd med mindre dere vil høre på skurrete musikk(days of

tentacle, sam og max og indy er prøvd

men den er fremdeles helt grei men utifra det

han sa om clocking trur jeg han har hatt uflax med sin gp og unnlater og fortelle hvor høyt

og lenge den kan være clocket stabilt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Det var jeg som ville kjøpe GP32-en, og det var ikke på ren impuls jeg

bestemte meg for å bruke 1500 spenn på den, for å si det sånn.
Har hatt lyst på en lenge

og da sjansen bød seg slo jeg til.
Om selger er en svindler eller ikke kommer ene og

alene an på om jeg får stæsjet etter at han har fått pengene sine, og er dermed opp til meg

å bedømme.
 
#7
Her var det mye å ta i. Hva er poenget med å hogge så sinnsykt etter

folk?

Opprinnelig skrevet av squiike@21.04.2004, 17.24
IKKE KJØP  
DEN! :thumbdown:

han er en  
jævla svindler! jeg blir lei meg når noen gjør noe  
sånnt!
Jeg er definitivt ingen svindler, og jeg skal

prøve å forklare deg hvorfor.

jeg har hatt gp32 nå i over 1/2 år og jeg  
betalte 1500,- for min med flu! orginal pris fra www.liksang.com! og gp32 skal snart  
lanseres i europa og da blir den billigere!
Det kan tenkes de koster omtrent noe slikt nå,

jeg er ikke sikker. Men det er i så fall + 24% moms, og uten to minnekort, bæreveske og et

par oppladbare batterier. Min GP32 fremstår dessuten som ny.

Når det gjelder

europalansering er ikke det noe jeg tør tro på før jeg ser det. Der har det vært veldig mye

frem og tilbake, og det var lenge kun snakk om å lansere versjonen uten

FLU.

den her 133 mhz(eller 132 for å være exact) så det med  
clockinga svindler han! det går på flax hvor mye du kan clocke gp`n. noen klarer et par  
mhz mere enn andre.
Jeg skriver jo at den er på 133MHz, men at det

kan tenkes at den går over. Hvorfor er det svindel?

SNES  
OG SEGA 16 BIT går UTEN lyd! du får ikke spille med lyd med mindre du har råflax og kan  
clocke opp til 166 mhz!
Disse går bedre og bedre, og på nyere emulatorer

er det faktisk en del som går ok. Mye uten lyd, ja.

En  
må BETALE for en divx spiller pr dags dato men den kommer ut snart gratis noe han unnlot å  
si
Det er

helt riktig, og det glemte jeg å si. Det er imidlertid noe jeg burde ha interesse av å

huske, siden jeg har kjøpt DivX-spilleren, og den får kjøper selvsagt med

GP32'n.

OG lucas arts games kan spilles men uten lyd med mindre dere  
vil høre på skurrete musikk(days of tentacle, sam og max og indy er  
prøvd
Jeg

runnet DotT på min GP32, har det ikke installert nå, så jeg orker ikke sjekke, men mener

bestemt å huske at lyden var ok på det. Tør ikke garantere noe som helst, men det kan være

du har brukt en dårlig versjon av scummvm.

men den er fremdeles helt grei men utifra  
det han sa om clocking trur jeg han har hatt uflax med sin gp og unnlater og fortelle hvor  
høyt og lenge den kan være clocket stabilt!
Det var da voldsomt så mistenksom du var da.

Bare for å sjekke testet jeg nå å se en film på 150MHz, det gikk i alle fall smertefritt.

Det skal ikke være skadelig å overklokke den over 133Mhz, men det suger mer batteri, og jeg

har strengt tatt ikke hatt behov for å kjøre på mer enn 133Mhz.

Glemte forresten å si

at den er flashet med multifirmware, slik at du kan velge mellom noen forskjellige

"os" (blant annet det originale og et windowslignende). Kan flashes tilbake om du

skulle ønske det, men multifirmware er praktisk.
 
#8
hvor store minne kort kan man ha på den, ?????
 
Status
Stengt for ytterligere svar.