Gran Turismo 4 + Eye-Toy

#1
Kjøpte GT4 her og oppdaget at Nike har en bil som man kan unlocke ved å vise en spesiel Nike T-skjorte opp foran kameraet. Jeg har bilde som er på T-skjorta (fiksa i Photoshop :p ), og det virker som den gjenkjenner bilde (gul ramme rundt), men ingenting skjer. Trenger man å taste inn en spesiel taste kombinasjon eller ?

Her er bilde, er det riktig ?

takker.
 
#3
Ettersom det ikke er noe bilde å se her lurer jeg egentlig bare på hvilken bil det er snakk om. Er det denne?



Dette er forøvrig utsnitt fra et bilde jeg har tatt i GT4. Men jeg vant bilen, husker ikke hvorfor akkurat nå.
 

Sancti

Terrorkatt
#4
Det funker ikke å laste opp, du må selv legge bildet ut på nett (f.eks imageshack.us) og bruke
 
#6
Opprinnelig skrevet av Nobu@22.05.2005, 21.09
Ettersom det ikke er noe bilde å se her lurer jeg egentlig bare på hvilken bil det er snakk om. Er det denne?



Dette er forøvrig utsnitt fra et bilde jeg har tatt i GT4. Men jeg vant bilen, husker ikke hvorfor akkurat nå.
224716​
Ja, det er den.
 
#7
Jeg veit ikke akkurat hvor mange, men du kan i allefall ha flere enn 100. For øyeblikket så har jeg 208 biler. Og du kan sikkert ha dobbelt så mange biler i garasjen.
 

Endre

Ødela forumet
#8
Opprinnelig skrevet av Nobu@22.05.2005, 21.09
Ettersom det ikke er noe bilde å se her lurer jeg egentlig bare på hvilken bil det er snakk om. Er det denne?

[BILDE]

Dette er forøvrig utsnitt fra et bilde jeg har tatt i GT4. Men jeg vant bilen, husker ikke hvorfor akkurat nå.
224716​
Får man ikke den ved å ta en eller annen car license? Mener å huske det.