Opprinnelig skrevet av LocoLennon@18.03.2005, 01.33
#5: uhu, men okay, siden du er så opptatt av realisme, ville du ikke fått stryk dersom du kjørte i grøfta under oppkjøringa? Derimot om du kjører i grøfta (eller halvveis over plenen som er populært i tette boligstrøk) ved senere anledning kan du kanskje lett komme unna med det.
#6: Vel, hovedattraksjonen er ikke å få alt på fanget, men å kunne jobbe seg gjennom en "karrieremodus". Om man ikke liker det så er heller ikke spillet noe for deg.
#8: som sagt, noen kan være litt lengre enn nødvendige. Men å skippe de helt er unødvendig, man må da i det minste ha en nedtelling? Og selve nedtellingen tar 3-4 sekunder, som de fleste andre bilspill. Man ville nok hatt større innsigelser på spillet om man hoppet rett i fra menyen til startskuddet, uten noen form for forvarsel. Har du noen gang spillt et bilspill som starter slik? Det har ikke jeg hvertfall. Outrun 2, Burnout 3 og samtlige andre ikke-realistiske bilspill er sånn også.
#11: nei, det gjør man ikke, annet enn at man kan se på vekta, og kanskje tenke seg hvorvidt en bil som veier 2 tonn er like håndterlig som en bil som veier 1,3 tonn. Likevel, jeg har allerede sagt at jeg også kunne tenkt meg en prøv-før-kjøp funksjon. Regner med at du fikk med deg det. Det er uansett ikke verdens undergang, det finnes andre ting jeg heller ville satt fingeren på enn dette.
#12: vel, noen spill er laget for å kunne nytes best med ekstra utstyr, andre ikke. Hva med Donkey Konga? Eller samtlige lyspistolspill? Det finnes kanskje bare 1 eller 2 bilspill av flere hundre som er mye mye bedre med ratt enn uten, og dette er da virkelig ikke noe problem? Nå er du bare vanskelig.
Ja, og som sagt har jeg allerede forklart at det ikke var jeg som skrev en anmeldelse, og jeg kommenterte bare det han hadde sagt. Jeg kan ikke huske å ha sett noe om skadeeffekter, men uansett... det argumentet begynner å bli GAMMELT. Jeg ønsker også skadeeffekter, men det er ikke et ultimatum for å få til et realistisk bilspill, hvor realismen ligger i kjøreegenskapene.
#5: uhu, men okay, siden du er så opptatt av realisme, ville du ikke fått stryk dersom du kjørte i grøfta under oppkjøringa? Derimot om du kjører i grøfta (eller halvveis over plenen som er populært i tette boligstrøk) ved senere anledning kan du kanskje lett komme unna med det.
#6: Vel, hovedattraksjonen er ikke å få alt på fanget, men å kunne jobbe seg gjennom en "karrieremodus". Om man ikke liker det så er heller ikke spillet noe for deg.
#8: som sagt, noen kan være litt lengre enn nødvendige. Men å skippe de helt er unødvendig, man må da i det minste ha en nedtelling? Og selve nedtellingen tar 3-4 sekunder, som de fleste andre bilspill. Man ville nok hatt større innsigelser på spillet om man hoppet rett i fra menyen til startskuddet, uten noen form for forvarsel. Har du noen gang spillt et bilspill som starter slik? Det har ikke jeg hvertfall. Outrun 2, Burnout 3 og samtlige andre ikke-realistiske bilspill er sånn også.
#11: nei, det gjør man ikke, annet enn at man kan se på vekta, og kanskje tenke seg hvorvidt en bil som veier 2 tonn er like håndterlig som en bil som veier 1,3 tonn. Likevel, jeg har allerede sagt at jeg også kunne tenkt meg en prøv-før-kjøp funksjon. Regner med at du fikk med deg det. Det er uansett ikke verdens undergang, det finnes andre ting jeg heller ville satt fingeren på enn dette.
#12: vel, noen spill er laget for å kunne nytes best med ekstra utstyr, andre ikke. Hva med Donkey Konga? Eller samtlige lyspistolspill? Det finnes kanskje bare 1 eller 2 bilspill av flere hundre som er mye mye bedre med ratt enn uten, og dette er da virkelig ikke noe problem? Nå er du bare vanskelig.
Ja, og som sagt har jeg allerede forklart at det ikke var jeg som skrev en anmeldelse, og jeg kommenterte bare det han hadde sagt. Jeg kan ikke huske å ha sett noe om skadeeffekter, men uansett... det argumentet begynner å bli GAMMELT. Jeg ønsker også skadeeffekter, men det er ikke et ultimatum for å få til et realistisk bilspill, hvor realismen ligger i kjøreegenskapene.
192040
#6: Greit. For meg virket det som om denne karrieremodusen måtte låses opp ved å gjennomgå masse tutorials først.
#8: Burnout 3 har introer til hver bane som varer godt over 20 sekunder. I Burnout 3 kan man skippe dem ved å trykke A. Derfor irriterer jeg meg ikke over dem. Og FYI, man starter rett på 3-2-1 når man gjør dette i B3. Det kunne man fint gjort i GT4 også.
#11: Chill, jeg bare spurte.
#12: Det jeg reagerte på var at du antydet at man ikke spilte "ordentlig" om man ikke brukte ratt. Dånkeli Kånga MÅ spilles med tromme, så det er jo greit.
Og dette med skadeeffektene utdebatterte vi vel ganske greit på IRC.
