Grand Theft Auto Advance [GBA]

#1
Ser lovende ut, minner om GTA 1 og 2. V får se hvordan denne tittelen blir.

Historie:
The storyline puts players in the role of Mike, a member of the mob calling it quits. His partner in crime, Vinnie, has a few jobs for Mike to do before they both can leave for good -- but after Vinnie's killed in a carbomb explosion, Mike's the prime suspect. And now it's up to Mike to investigate why he was off-ed, and who was responsible. Running missions throughout the city will open up more of the storyline, but the game remains completely open for players to decide whether they'll stay the path or simply goof around and be a menace to Liberty City.



link
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#2
Syns ikke det så noe fett ut i det hele tatt... Skjermen blir for liten og man får altfor dårlig oversikt!

skikkelig grelle farger var det og!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Alltid ment at GBA har vært perfekt for GTA, men spørs om det ikke blir litt uoversiktelig med masse HUD... Vi får se, tenker jeg. Bare det beholder den pick-up-and-play-følelsen, blir jeg sånn temmelig fornøyd. :)
 
#5
Håper det har linkstøtte. Hvis det har det, og spillet ellers holder like høy kvalitet som GTA1/2, så blir det vel noe jeg må ha.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Tror du VIRKELIG at de fleste her er født etter 96 (ellerno)? Åh, det var kanskje ment som en spøk? Det smilefjeset lurer ingen!

For et velskrevet og nødvendig innlegg, din dass.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#9
spillet virker herlig. Fin og klar grafikk, og det gir meg minner om good ol' days ^_^.
Håper det samme som Lodin, at det blir likt GTA1.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Baronen@18.09.2004, 20.40
Tror du VIRKELIG at de fleste her er født etter 96 (ellerno)? Åh, det var kanskje ment som en spøk? Det smilefjeset lurer ingen!

For et velskrevet og nødvendig innlegg, din dass.
104399​
GTA kom i '97, tror jeg, men ellers er jeg enig i det du skriver.


Ja, jeg er full.
 
#12
GTA på Advancen kan bli gøy, det :) . Faktisk så er jeg nesten sikker på at det blir det :D .
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
omg u kann jo ike ta 1 zerie såmm r i TRE DE å så jøre de til enn TO DE spil sier jo sæi sjøl lhol
va r de u sier åmm att d r TRE TAL ETER GTa spil titelen har jei alldri hørrt åmm..??!?++pluss

Joa, tror nok de fleste har vært borti GTA1/2. De var jo rimelig populære de også. Så lenge GTAA ligner ganske mye på GTA2 kan det ikke bli dårlig. :)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#15
Hvis det er linking, så kjøper jeg det nok.....
Og de fargene var så... så.....rare!