Grand Theft Auto: Vice City Stories (PSP/PS2)

#2
Og på disse to dagene har PSP blitt en atskillig mer fristende maskin å anskaffe seg vil jeg tro. Tenker da på at den har fått noen eksklusive godbiter, som Metal Gear Solid og Silent Hill. Og nå et nytt GTA også. :)
 
#3
Kommer nok til å skaffe meg dette til PSP-en med mindre jeg kvitter meg med den før det kommer. Etter at vi fikk vite GTA: LCS kommer til PS2 også, vil jeg ikke velge å tro at det blir en PSP-eksklusiv tittel. Men det skal skaffes om jeg kan, definitivt om de får med gode talkshow-kanaler og bra musikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Håper dette fortsetter historien fra Vice, men at man får spille noen andre og utfordre Tommy. Han er så sinnsykt psykotisk rasshøl på slutten at det hadde vært digg å grise ham litt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
Jeg er fortsatt ikke villig til å innrømme at PSP er noe for meg, ikke før noen her kan bekrefte at den kan kobles den til TV-en og spilles med stort bilde og god lyd...?
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Ah, Vice City er en av mine favorittspill. Med MGS: Portable Ops, GTA: Vice City Stories og konsollen snart ned i 1000 kr. stykket, blir det ganske sikkert en PSP på meg i løpet av året.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
SITAT(Aquila @ 10.05.2006, 20.27) 2461
Jeg er fortsatt ikke villig til å innrømme at PSP er noe for meg, ikke før noen her kan bekrefte at den kan kobles den til TV-en og spilles med stort bilde og god lyd...?
[/b]
Ikke med mindre man åpner den opp og lodder på diverse modder. Og selv da er resultatet suspekt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
eeeh hva er det andre GTA spillet som er annonsert :?:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#10
SITAT(Lodin @ 10.05.2006, 20.32) 2469
Ikke med mindre man åpner den opp og lodder på diverse modder. Og selv da er resultatet suspekt.
[/b]
Så for å spille Silent Hill Origins, MGS: Portable Ops, GTA:VCS og alle de andre godbitene så må jeg spille... håndholdt...? :(
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#12
ok ble litt redd for at jeg hadde gått glipp av noe :svette:
 
#14
Dette begynner sterkt å minne meg om typisk penge-melking fra kunder. 2-4 GTA spill i året er litt over streken =P

Jaja, så har jeg aldri vært noe særlig fan av GTA serien.
 
#15
Jeg har vært fan siden det første GTA kom ut, men det dabbet av etter at jeg fullførte San Andreas. Liberty City Stories har ikke klart å fenge meg nok til at jeg gidder å spille gjennom det, og jeg tviler på at jeg gidder å skaffe meg dette med det første. MGS høres forsåvidt bra ut.
 

Kilik

Lokal moderator
#16
Boxart
Det virker litt 70-talls, gjør det ikke?

Forøvrig vil spillet bli solgt for $50, altså like mye som et fullpris PS2-spill. Med tanke på at LCS-porten til PS2 kostet bare $20, er det mulig jeg venter på en ny PS2-konvertering.

SITAT
The woman next to the sports car is thought to be the wife of Alex Shrub from in page 4 of Vice City's game manual, since they strongly resemble each other. It is also thought that one of the men on the boat is Colonel Juan García Cortez before he becomes rich, while the man on his right could be his right hand man before he lost his hair, Gonzales (who is killed in Vice City). The close-up of another man is suggested to be that of Umberto Robina.The identity of the biker is disputed: Some suggest that he is "Big" Mitch Baker, but Vice City has also featured a very similar biker pedestrian resembling the illustrated character.

It is likely that the game will feature a different main character from Vice City, although a source from a gaming magazine has indicated that the main character appears to be "Big" Mitch Baker, judging from the screenshots given to them by Rockstar. There is also speculation that the official box art suggests a storyline set during the late 1970s or early 1980s.[/b]
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Altså, spillet ble bare bekrefta på Microsoft-konferansen (legg merke til at Joni posta i mai), ingenting av footage e.l. ble vist. Du kan sikkert traske diverse nyhetssiders arkiv for å finne et referat, men det er ærlig talt ikke mye å finne. Kommer på PS3 og X360 samtidig i oktober 2007.

Kilik: GTA: Liberty Stories koster $50 når det kom ut til PSP, gjorde det ikke? Regner med at de ekstra tredve dollarzene er "bare fordi det er håndholdt", noe som i og for seg er et ålreit argument, antar jeg. Vil du ha GTA på farta så splæsjer du ut fullpris for det, så enkelt er det.
 
#19
Man fikk også multiplayer å kose seg med om man har venner med PSP og Liberty City Stories.

SITAT(Link @ 25.07.06, 16.37) 16429
hvor finner jeg referat fra den?
[/b]
Moore viste frem tatovering av GTA 4-logoen på armen sin og annonserte at det ville komme til Xbox 360 i oktober 2007. Det var alt som skjedde rundt GTA 4 på den konferansen.
 

Kilik

Lokal moderator
#20
SITAT(Nicholas @ 27.07.06, 00.27) 16824
Kilik: GTA: Liberty Stories koster $50 når det kom ut til PSP, gjorde det ikke? Regner med at de ekstra tredve dollarzene er "bare fordi det er håndholdt", noe som i og for seg er et ålreit argument, antar jeg. Vil du ha GTA på farta så splæsjer du ut fullpris for det, så enkelt er det.
[/b]
Tradisjonelt sett har håndholdt-spilll vært en del billigere en konsollspill. F.eks. GBA og DS-spill er som regel 100-200 kr. billigere enn et PS2/Xbox/GC-spill. Men joa, et GTA-spill har nok ganske mye høyere production values enn hva man har vært vant til på håndholdt...