GRAW 2 + tre Xbox-spill selges/byttes.

GRAW 2 er til Xbox 360, og er strøkent. Har også Half Life 2, Ninja Gaiden Black og Psychonauts. Jeg vil gjerne bytte mot Xbox-, Wii- eller 360-spill. DVD'er kan også være interessant. Penger er heller ikke å forakte.

Kom med tilbud.

Gir deg ny uåpnet TAKEN dvd boks samt sesong 1 uåpnet simpsons dvd boks for GRAW2. sikkert noe annet snask om jeg finner og.

Ellers har jeg dette og bytte:

Noen andre dvd bokser som Feks: The office sesong 1 og 2, twin peaks sesong 1.

SITAT(Hazen @ 24.03.07, 14.31) 58015
Gir deg ny uåpnet TAKEN dvd boks samt sesong 1 uåpnet simpsons dvd boks for GRAW2. sikkert noe annet snask om jeg finner og.

Ellers har jeg dette og bytte:

Noen andre dvd bokser som Feks: The office sesong 1 og 2, twin peaks sesong 1.
[/b]
Beklager, men jeg er dessverre ikke interessert i det du har å tilby. Takk for tilbudet.

Hm.. Vanlige Xbox spill da?

Unreal Championship
Tony Hawk's Underground
Rainbow six 3
Splinter Cell (Classics)
Dead or Alive 3
The Elder Scrolls III: Morrowind
RalliSport Challange

Vet det er bare gamle spill, men du kan plukket ut en håndfull.

SITAT(Karl @ 24.03.07, 15.07) 58022
Hm.. Vanlige Xbox spill da?

Unreal Championship
Tony Hawk's Underground
Rainbow six 3
Splinter Cell (Classics)
Dead or Alive 3
The Elder Scrolls III: Morrowind
RalliSport Challange

Vet det er bare gamle spill, men du kan plukket ut en håndfull.
[/b]
For et så nytt 360-spill, så vil jeg ha et tilsvarende spill i bytte. Kanskje du kan tenke deg noen av Xbox-spillene mine, for jeg har litt lyst på Rainbow Six 3. :)

Tja. Jeg tenkte du kunne fått et flertall av spillene i bytte mot GRAW, men Ninja Gaiden Black virker interessant.

Skal sjekke om Graw 2 er noe jeg har virkelig lyst på... om det så kan du få crackdown. Med halo3 beta.

SITAT(Karl @ 24.03.07, 15.18) 58024
Tja. Jeg tenkte du kunne fått et flertall av spillene i bytte mot GRAW, men Ninja Gaiden Black virker interessant.
[/b]
Ninja Gaiden mot Rainbow Six 3 er helt greit.
Må bare advare deg om at jeg ga opp Ninja Gaiden etter å ha spilt noen få timer - det er vanskelig! ;)

SITAT(Hazen @ 24.03.07, 15.47) 58027
Skal sjekke om Graw 2 er noe jeg har virkelig lyst på... om det så kan du få crackdown. Med halo3 beta.
[/b]
Crackdown kan være interessant, men jeg må vurdere alle tilbudene først.

Lyst å bytte marvel: ultimate alliance eller fifa 07 mot graw 2?
Eller kan du sjekke ut boden min for flere ting til salgs... HAr noen ds spill data og et ps2 spill...