GRAW

#21
Aha, da er jeg med :)
Gratulerer! Du må gjerne slenge opp litt feedback når du har testet det.

Er det feil at jeg i dette tilfellet synes det er litt kjipt at den kjære jeg skal hjem til faktisk er dama? :p
 
#22
Nei, det samme hadde jeg følt om jeg var i din situasjon. Men det er jeg heldigvis ikke. Skal straks ut og plukke opp TO kopier av spillet. En til lillebror, og en til meg selv.

Edit:
Jeg dreit meg. Ingen hadde anledning eller ork til å bli med meg til Kvadrat, og teit som jeg er orker jeg ikke to bussturer alene. Så nå sitter jeg her med fingen i rumpa... uten GRAW.
 
#23
Ville bare nevne at Xbox versjonen er ikke thirdperson, firstperson only. Dette vil nok garantert gjelde PS2 versjonen også.
 
#25
Får håpe han småfeite, frekke kisen på EBgames Nordby (Svinesund) har fått det inn i dag. Har utrolig lyst til å stikke han med kniv hver gang han står der og flørter me småungene som er der for og kjøpe Yu-gi-oh.
 
#26
GRAW var faktisk et veldig bra spill, det beste av de alle i serien etter min mening. Såpass bra at jeg må kjøpe Xbox360 versjonen når det dukker opp :)

Med andre ord, jeg kommer ikke til å trenge et medlemsskap i den triste klubben deres.
 
#27
Jeg driter ikke i GRAW.

Utrolig morsomt spill, både i multiplayer og singleplayer.
Single player: Utfordrene å skulle styre både personen man selv spiller, et eget "ghost team", tanks ol. , samt bruke dronen til å lokalisere fiender ol. Merkbart forskjell på styringa i single- og muliplayer (de ble så vidt jeg forstår laget av to forskjellige team/utviklere eller noe?), og jeg synes styringa i single-player blir noe treg. Det som trekker opp igjen er muligheten til å "holde pusten" når man sikter, da dette gjør det hele litt mer utfordrende da man kun kan holde pusten en kort stund, og siktet er ganske ubrukelig i zoom uten å nettopp holde pusten.

Mulitplayer er veldig gøy! God styring, bra å kunne velge mellom første- og tredjeperson og god leveldesign. Dvs. noen steder er alt veldig symmetrisk og enkelt, men andre steder virker det mye mer tilfeldig men allikevel godt planlagt og jeg har ennå til gode å finne plasser som er mindre utsatt enn andre og som derfor kan bli utnyttet. Våpnene er vel de eneste som er problemet for øyeblikket da jeg sliter med å finne store forskjeller mellom mange av våpnene og da de ser og høres svært like ut da man velger. En fordel at man kan bytte våpen ved respawn.

Jeg er veldig fornøyd med spillet hittil, og håper flere skaffer seg det og spiller multiplayer!
 

Endre

Ødela forumet
#28
Fjernet en del mindre konstruktive innlegg. Til de som kom med bidrag: Dere er ubrukelige, start en IRC-kanal eller noe ...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Oi, anti-GRAW-innleggene våre ble visst fjernet. Jeg burde kanskje bli opprørt, men jeg bryr meg for lite om GRAW til å gidde.
 
#33
Hva er dealen med å sytre over noe du ikke bryr deg om? Hadde det vært noe du mislikte kunne jeg kanskje forstått det, men ikke når du rett og slett ikke bryr deg om spillet. Jeg bryr meg glimrende lite om mange spill, men går ikke å bitcher om dem. Går iallefall ikke så langt som at jeg illustrerer min apati via et bilde mekka i paint. Det er bare idiotisk.
 
#34
Vi bitcher ikke om det. Vi bryr oss faktisk så lite om GRAW at vi ikke gidder å syte.

^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Vi følger ditt gode eksempel, sjefen. :D
 
#39
Vi følger ditt gode eksempel, sjefen. :D
[/b]
Refererer du til Tetris-diskusjonen? Om du sjekker etter så kom jeg med et argument og en mening. Jeg hadde altså en agenda. I motsetning til hva "morsomhetene" deres har.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Agenda kan dra til helvete, vi kopierer kun metode.

Sulky: Du har kjøpt 360. Veit ikke helt hvem som sitter og venter, jeg. :D