GRAW

Lodin

Der Waaaah
For meg går agendaen ut på at Hidden & Dangerous 2 er det beste strategiske skytespillet jeg noensinne har vært borti. Det blei sluppet i 2003 og da er det litt stusselig at Ubi fortsatt slipper det samme gamle GR, bare dumma ned med penere grafikk og noen nye bjeller. :rulleøyne:

D

Deleted member 1518

Gjest
Når begynte Mario å spille golf og tennis, når oksemelken tok slutt kanskje? Bare vent, snart begynner Ghostene med både drugdealing og goatsex, pulings er rulings. Yetipants, hvorfor ta bryet med å bry deg om å ikke bry deg om GRAW og faktsik forteller det til oss:p

Kjøpte det i går og må si at jeg er meget fornøyd!
banene er ganske store, og man må faktisk stoppe og tenke på hvordan man kommer seg forbi en gruppe med 6 fiender liksom.

MEN! jeg kom til 3 (eller så var det fjerde) bane, da jeg slo av spillet, tok meg en dusj osv, når jeg slo det på igjen stoppet spillet helt opp i loading sekvensen. Det funker prikkfritt når jeg starter new game osv. Men ikke å loade der jeg har kommet lengst.

Noen som har opplevd lignende?

Det har aldri skjedd med meg...

Bruker du minnekort eller harddisk? Kanskje det er noe galt med lagrinsmediet ditt (altså HHD-en eller minnekortet)? Er det bare på GRAW du har problemer med å save/loade?

Jepp, bare GRAW ja.

Det merkelige er at det fryser helt i loadingen BARE på den filen jeg har kommet til det brettet på.
Hvis jeg prøver en av de andre modusene fungerer det som sagt uten problem.
Men jeg har nå prøvd å startet på et new game for og sjekke om spillet stopper opp på den filen også.
Btw, bruker harddisk ja.

Det var merkelig, ja.
Si ifra om det fungerer å loade nå, da, med et nytt game og det hele.
Hvis det ikke fungerer nå kan det kanskje være spillet det er noe galt med?

Har noen kjappe spørsmål til dere som har spilt spillet:

Kan man virkelig spille 2-4 spillere i splitscreen co-op? Eller gjelder dette kun over LIVE?

Blir ikke co-op litt kjipt når man spiller med n00bs på laget, ettersom man dør etter en kule? Eller respawner man, noe som gjør at man slipper å loade en checkpoint hver gang en kamerat bestemmer seg for å dø?

Ødelegger tredjeperson spillopplevelsen?

Som dere ser så har jeg kun tenkt å spille co-op, og litt LIVE. Så om dere har noen erfaringer med multiplayerspillingen så spytt ut.

D

Deleted member 1518

Gjest
Ødelegger tredjeperson spillopplevelsen?
[/b]
På en måte, fordi det er så mye enklere å spille i førsteperson (du kan velge mellom begge perpektivene), men det er mye gøyere å spille i tredjeperson, jeg syns det er jævla irriterende. Det skulle vært mulig å skru av og på den funksjonen alt etter hvilke instillinger hosten tar seg til å sette.

- Ja, man kan spille opptil 4 spillere i splitscreen co-op. Utdrag fra manualen: "Local Play: Play split-screen on your Xbox 360 system.", og "You can play with up to 16 people on Xbox Live or System Link, and with up to four people in Local Play."

- Hosten kan velge om spillerne kan bli respawnet eller ikke. Han kan også sette en grense på for eksempel maks tre respawns per spiller.

- Jeg synes bare at spillet blir mye bedre med tredjeperson. Du kan også velge førsteperson, men da ser du ikke våpenet, slik som andre Ghost Recon-spill.

- Har spilt en del over Live nå og synes det er utrolig spennende. Det er flere forskjellige modi og instillinger man kan velge mellom. Dette er hvertfall det beste spillet jeg har spilt over Live. Live-delen av spillet er utviklet av noen andre enn de som utviklet singleplayerdelen. Banene er ikke de samme som er i singleplayer - disse er helt forskjellige. Flere av banene er ganske store. Det gjør det spesielt morsomt og intenst med co-op hvis dere bruker sniper. Du kan ikke bruke "wall hug" over Live. Det er heller ikke noe HDR-lys, men de bruker en fin bloom effekt. Grafikken er uansett utrolig god, og bare fordi disse tingene mangler, gjør de absolutt ikke spillopplevelsen dårligere. Disse tingene bryr hvertfall ikke meg.

Kjøp deg GRAW nå!

Spillt er utrolig kult, men som mange andre mister jeg litt oversikten når alt foregår i tredjeperson. Det er utrolig mye rundt på skjermen, minimap, crosscom, healthmeter til deg og lagkameratene dine, hvilket våpen du bærer osv. Du får mye informasjon på en gang og jeg tror den beste løsningen hadde vært et perspektiv a'la perfect dark zero der hvor kamera skifter til tredjeperson når man går bak dekning.

znaak: Jeg spilte meg dit jeg kom på den nye filen min og spillet fungerer utmerket. Noe jeg syntes var veldig rart, det må være noe med den gamle filen da. Men det er fortsatt ganske rart.

har lest på bl.a. www.diskusjon.no at det er spessielle plasser i spillet som er fucka, hvis man saver på de plassene og går ut av spillet så blir saven ødelagt, det er også kjent at noen spessielle plasser fryser spillet i loadingen, ikke pga 360, men spillet.

Håper dette hjelper.

Du kan jo ikke save spillet når du selv vil? det fungerer med auto save funksjon. ganske kjedli å komme til siste bane, autosave, og slå det av, og må starte på nytt =/

ja, leste på ubisoft sine forum at de skal komme ut med en patch.

Burde bli en jævlig stor patch med alle de problemene som er.

Jeg har ikke merket så mye problemer. Har bare merket det ene faktisk..

Men jeg kommer vel til å merke mer i løpet av spillet. Gleder meg til Xb Live :D

D

Deleted member 1518

Gjest
Du seriøst, er det noen som klarer å beskytte det jævla kukhodet av en VIP i tredje bane? Han går jo midt i skuddlinja for svarte helvette.

D

Deleted member 91

Gjest
Eurogamer verdict in: 7/10

Jeg har bare spilt multiplayer for det meste, og syns generelt sett det er drittgøy. Våpnene føles ordentlige, styringen er topp, de forskjellige klassene er fete og balanserte, og co-op er kjempeartig. :D Nå skal jeg spille mer. Oppdaterer sikkert senere.

Hvordan fungerer dette med muliplayer? Jeg har 4-5 kompiser som elsker Halo 2's muliplayer.. Kan GRAW matche Halo 2?

Og i likhet med GR2 så kan man ikke spille i tredjeperson split-screen. Hvordan påvirker dette spillet?

Jeg synes rett og slett at GRAW eier Halo 2 online. Det er så mange rå modi å velge mellom. Achievmentsene gjør det hele enda bedre. :kul:

Angående tredjeperson, se forrige side.

Dobbelpost, men hvem bryr seg?

Xbox.com :

Advanced Warfighter Demo Now in Marketplace

At a Glance:
- Tom Clancy's Advanced Warfighter is one of the most anticipated Xbox 360 games.
- Download the demo now from Xbox Live Marketplace.

It's 2013, and the face of war has changed in Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter™. Enemy lines blur and there is no longer a clear opponent. New enemies and new threats require a new type of warfare and a new type of soldier. Enter the Ghosts.

The first next-gen Tom Clancy game from Ubisoft is one of the most anticipated Xbox 360™ titles. If you'd like to experience this groundbreaking game firsthand, get in to Xbox Live® Marketplace and download the free demo to your hard drive, then get ready for futuristic warfare.

The Advanced Warfighter demo lets you test-drive future military technologies like the Cross-Com, a groundbreaking, satellite-powered communication device that gives you real-time command of your forces and total awareness of the battlefield.

What are you waiting for, soldier? Get in here—many more game demos, as well as exclusive movie trailers, gamer pictures and themes, bonus content, and much more are available now in Xbox Live Marketplace!
---

Har ikke sett selv etter demoen, men dette er jo en grei mulighet for de som har lyst til å gi det en liten sjanse.